El director de Smart City Expo World Congress explica les claus de l’esdeveniment als estudiants de màster

15/02/2017

ugo-valenti direcció esdevenimentsEl director de Smart City Expo World Congress, Ugo Valenti, va explicar als estudiants del Màster en Gestió de Turisme de Negocis i d’Esdeveniments la concepció i creació, posada en marxa i consolidació del congrés sobre smart cities que acull Fira Barcelona des del 2011.

Valenti va detallar durant gairebé dues hores en què consisteix la Secretària Tècnica d’un esdeveniment de referència mundial que en el 2015 va comptar amb 485 expositors i 380 ponents, provinents de més de 90 països.El Smart City Expo World Congress està dissenyat amb cinc elements clau:

• Un congrés.
  • Una fira expositiva.
  • Un laboratori urbà “en forma de plaça”.
  • Esdeveniments paral·lels.
  • Els premis “World Smart Cities Award”.

La gestió dels ponents i els call for papers, les accions post-congrés, la gestió de call for awards i dels hosted guests, etc., van ser alguns dels aspectes de la cita internacional sobre els quals va centrar la seva conferència Ugo Valenti.