Veure vídeo del Grau

Grau en Gestió Turística i Hotelera

Formem els futurs líders del sector

Grau en Gestió Turística i Hotelera

Per què estudiar aquest Grau

El Grau en Gestió Turística i Hotelera té un ampli ventall de sortides professionals.

Saber més de per qué escollir HTSI

Des del Career Development Office d'HTSI han sabut proporcionar-me les pràctiques idònies per al meu perfil en les empreses correctes, i m'han donat suport abans, durant i després de cadascuna de les meves experiències professionals.

PAU BENEDICTO (Gestor d'Operacions, Locals i Restauració a Fira de Barcelona) (PROMOCIÓ 2014)

HTSI em va oferir una formació completa i especialitzada, adaptada a les necessitats d'un sector en constant canvi com el turisme i la hoteleria, i amb un claustre de professors al més alt nivell.

LAURA BAS (Restaurant Manager a Teleferic Barcelona) (PROMOCIÓ 2011)

Des de HTSI m'han donat suport en cadascuna de les meves experiències professionals per aconseguir desenvolupar l'inici de la meva carrera professional.

ANDREA REDER (Front Desk Supervisor al Four Seasons Resort Dubai at Jumeirah Beach) (PROMOCIÓ 2013)

A HTSI em van animar a ser emprenedor. A través del meu projecte de final de carrera, em van estimular a desenvolupar un projecte que s'ha convertit en un negoci d'èxit i amb projecció internacional.

Xavier Martín (Fundador & Director General de Turijobs) (PROMOCIÓ 2001)

PLA D'ESTUDIS

El Grau en Gestió Turística i Hotelera té dues modalitats: bilingüe (castellà-anglès) o bé 100% en anglès.

Coneix les assignatures del Grau

PRÀCTIQUES

Potenciem la empleabilitat dels estudiants des del primer dia.

Saber més sobre la formació en l'empresa

INTERCANVIS UNIVERSITARIS

Els estudiants tenen l'oportunitat de realitzar un intercanvi acadèmic en universitats estrangeres

Saber més sobre intercanvis universitaris

PROFESSORAT

El Grau en Gestió Turística i Hotelera compta amb un claustre de professors de prestigi que garanteixen una formació en clau d'excel·lència.

Saber més sobre els professors

INFORMA'T

T'oferim diverses activitats per ajudar-te en el procés de decisió.

ADMISSIONS

Vies d'accés, prova d'admissió, reserva de plaça, formalització de la matrícula, etc.

Saber més sobre el procés d'admissió

ORIENTADORS

Informació per a orientadors de Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Superior.

Informa't de les activitats

Fitxa de programa

Duració:

4 anys

Nombre de places:

Branca de coneixement:

Ciències Socials i Jurídiques

Idioma de les classes:

Grau bilingüe en anglès o Grau íntegrament en anglès + una segona llengua a escollir entre francès o alemany

Formació en l'empresa:

Període obligatori de formació en empreses (de 4 a 6 mesos) ampliable a 6 mesos més a l'estranger

Procés d'admissió: