Turisme de negocis i esdeveniments

El sector del turisme de negocis i dels esdeveniments és una de les àrees de major projecció dins del sector turístic i hoteler. Milions de viatgers es desplacen cada dia a nivell internacional per assistir a fires, congressos, convencions i altres esdeveniments relacionats amb els negocis.

El sector precisa de professionals especialitzats, amb una formació acadèmica excel·lent i que coneguin el sector del turisme de negocis en profunditat, perquè puguin adaptar-se amb facilitat a una indústria en constant canvi.

El Executive Master en Gestió de Turisme de Negocis i d'Esdeveniments de la Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi et proporciona coneixements profunds del sector dels esdeveniments, amplia els teus coneixements de direcció estratègica i màrqueting, i reforça les teves habilitats directives perquè et converteixis en un dels líders del sector del turisme i els esdeveniments a nivell internacional.

El Màster facilita que puguis conèixer a professionals d'alt nivell, tant a les aules com en les visites. El professorat està molt implicat amb els estudiants. És un any per desenvolupar habilitats i aprendre dels millors.

Joan Porta (Freelance Event manager) (PROMOCIÓ 2016)

Cursar el Màster en Gestió del Turisme de Negocis i Esdeveniments de HTSI t'obre moltes portes, no solament al món laboral, sinó des de l'àmbit de les experiències i de ser creatiu.

Beatriz Arévalo (Pr & Communication at Oysho HQ (Grupo Inditex)) (PROMOCIÓ 2014)

El Màster aporta una visió global dels components del sector. El programa et permet conèixer professionals del sector, que aporten una visió real. És interessant escoltar i aprendre d'ells.

Jorgina Bolde (Luxury Travel Assistant-Ferrer i Saret Viajes) (PROMOCIÓ 2016)

El màster t'ofereix:

• Una visió integral de la indústria dels esdeveniments i del turisme de negocis, ampliant els teus coneixements sobre elements i processos clau que et capacitaran per organitzar diferents tipus d'esdeveniments, amb especial èmfasi en el desenvolupament de coneixements de direcció estratègica, màrqueting i comunicació.

• Una orientació pràctica i un constant contacte amb el sector: claustre de professors especialitzats amb experiència real en el sector, visites tècniques a importants esdeveniments, i possibilitat de realitzar pràctiques professionals en empreses relacionades amb el turisme de negocis i els esdeveniments.
  • El desenvolupament de competències i habilitats directives que et permetin conèixer i entendre l'entorn actual, les tendències i els riscos, que t'ajudi a ampliar els teus horitzons professionals.

SESSIONS INFORMATIVES

Les pròximes sessions informatives són:

Dimarts 14 de març de 2017, a les 19.30h
Dijous 4 de maig de 2017, a les 19.30h
Dijous 15 de juny de 2017, a les 19.30h

Per assistir a les reunions informatives és necessari confirmar l'assistència enviant un e-mail a tur@htsi.url.edu
Les sessions informatives tenen lloc a  la Facultat de Turisme i Direcció Hotelera (Avda. Marqués de Mulhacén 40-42. Campus ESADE Pedralbes, edifici 2. Barcelona).

Fitxa de programa

Titulació oficial:

Màster en Gestió de Turisme de Negocis i d'Esdeveniments (Títol de Màster propi de la Universitat Ramon Llull)

Modalitat:

Presencial, compatible amb l'activitat laboral

Requisits d'Admissió:

Titulats universitaris preferentment provinents de titulacions de: Administració i direcció d'empreses, Economia,Turisme, Direcció Hotelera, Comunicació, Política i altres àrees afins

Sessions Informatives:

Dimarts 14 de març de 2017, a les 19.30h // dijous 4 de maig de 2017, a les 19.30h // dijous 15 de juny de 2017, a les 19.30h // Per assistir a les sessions informatives és necessari confirmar l'assistència enviant un e-mail a tur@htsi.url.edu

Núm. ECTS:

Horari: