Nou conveni de col·laboració Erasmus + amb la University of West London

17/02/2017

htsi-university-of-west-londonLa Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi contínua expandint la seva xarxa d’aliances internacionals amb la signatura d’un nou conveni de col·laboració Erasmus + amb la University of West London.

Amb la rúbrica d’aquest nou acord, tant estudiants com a professors i staff de HTSI podran realitzar estades d’intercanvi en aquesta universitat. Al seu torn, HTSI també podrà acollir estudiants i professors que vulguin realitzar programes a Barcelona.

La Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi contínua treballant per ampliar la seva xarxa d’aliances internacionals, oferint millors possibilitats als estudiants per als seus intercanvis universitaris, acollint estudiants de diferents procedències i ampliant les possibilitats d’intercanvi de professorat i de treball de recerca conjunt.