Radiografia del muntatge del Mobile World Congress per als alumnes de màster

13/02/2017

sara-ripoll_fira-barcelona

El muntatge del Mobile World Congress va centrar la conferència que Sandra Ripoll, Guest Events Director de Fira Barcelona, va donar als estudiants del Màster Gestió de Turisme de Negocis i Esdeveniments de la Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi.

Ripoll els va explicar als alumnes quin és l’ús de l’espai que ocupa la major fira que acull Barcelona, des de meetings rooms, networking lounges, a conference àrees. El pla de seguretat, el sistema de registre de visitants i els accessos, les diferents infraestructures del recinte, i l’últim en tecnologia aplicada a aquest esdeveniment van ser algunes de les temàtiques de les quals va parlar la professional.

Especialitzada en fires i congressos, Fira Barcelona disposa del major espai d’exhibicions en l’Estat Espanyol. Monjuïc (155.000m2) i Gran Via (200.000m2) acullen més de 80 fires a l’any, amb més de 40.000 expositors i 3,5 milions de visitants a l’any.

El Executive Master en Gestió del Turisme de Negocis i d’Esdeveniments es basa en una metodologia de formació eminentment pràctica, per reforçar els coneixements acadèmics, amb casos pràctics, classes magistrals de professors convidats i professionals del sector, i les visites a diferents esdeveniments.