La Universitat Ramon Llull, a la qual pertany HTSI, entre les 10 universitats espanyoles amb millor rendiment

19/05/2017

ranking-cyd-universitat-ramon-llul-htsi-barcelonaLa Universitat Ramon Llull, a la qual pertany la Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi (HTSI), ha estat elegida com a una de les 10 universitats amb millor rendiment de l’Estat espanyol segons el Rànquing CYD 2017. En concret, es troba a la 6a posició, tenint en compte el nombre total d’indicadors avaluats. A més, la Universitat Ramon Llull ha obtingut la 1a posició en la dimensió d’internacionalització, estament compartit amb la Universitat Autònoma de Barcelona, la Universidad Carlos III de Madrid i la Universitat Pompeu Fabra.

Per a confeccionar el rànquing, experts nacionals i internacionals deliberen basant-se en 33 indicadors agrupats en 5 dimensions: ensenyament i aprenentatge, transferència de coneixement, orientació internacional i contribució al desenvolupament regional. Aquest rànquing és promogut per la Fundació CYD (Fundación Conocimiento y Desarrollo) i té com a objectiu difondre la contribució de les universitats espanyoles al desenvolupament econòmic i social. Enguany el Rànquing CYD celebra la seva quarta edició i ha comptat amb la participació de 69 centres d’educació superior (el 84% del sistema universitari espanyol)

Més informació:  La URL, entre les deu universitats amb un major rendiment de l’Estat, segons el Ranking CYD.