Prova d’admissió per al Grau en Gestió Turística i Hotelera

Els candidats interessats a estudiar el Grau en Gestió Turística i Hotelera podran realitzar la prova d’admissió al programa per al curs 2017-2018.

Industry Vibes en el Poble Espanyol per als estudiants de 1º i 2º

Els estudiants de 1º i 2º del Grau en Gestió Turística i Hotelera que s’hagin inscrit visitaran el Poble Espanyol de Barcelona, en el marc de l’activitat Industry Vibes.

Ricard Santomà, degà de HTSI, assistirà a la trobada “Reunió Coneixement” convocada per la Direcció General de Turisme de la Generalitat.

23/02/2017HTSI

La trobada, a la que assistirà el degà de la Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi i altres agents del sector turístic, està organitzada pel Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat.

HTSI estarà present a l’Aula d’Innovació Turística de Esade.

24/02/2017HTSI

Daniela Freund, vicedegana de Relacions Corporatives i Internacionals, assistirà a l’Aula d’Innovació Turística d’Esade, que porta per títol “L’Empordà, processos per a una destinació turística de qualitat”, i que tindrà lloc en ESADE-PEDRALBES.