HTSI organitza una jornada sobre tendències en la gestió d’esdeveniments en l’era digital

09/05/2017

gestió d'esdeveniments tendencies esdeveniments

La Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi (HTSI) ha organitzat, conjuntament amb MCI Group Spain, una jornada sobre tendències i evolució en la gestió d’esdeveniments en l’era digital per al pròxim 30 de maig a Barcelona. L’esdeveniment reunirà a destacats professionals del món digital per abordar les principals tendències i debatre l’evolució de l’organització d’esdeveniments a través de les noves tecnologies.

Trends and evolution of events in the ditigal era” és el nom de la jornada que estarà dividida en tres blocs, a més de l’obertura institucional a càrrec de Ricard Santomà, Degà de HTSI, i les conclusions i tancament per part de Rudolf Rannegger, Director de Vendes de MCI Espanya.

Silvia Andre, Vicepresident de Màrqueting i Comunicació del grup MCI serà qui doni inici al primer bloc, que té com a títol “Power of Live Experiences to Drive Change“. A continuació, el director dels Masters Executius de HTSI, Antonio Hermosilla, oferirà als assistents una ponència sobre “Fostering Talent in the Changing Events Industry“. Per acabar, Daniela Freund, vicedegana de Relacions Corporatives i Internacionals de HTSI, moderarà un debat en el qual s’aprofundiran les idees prèviament introduïdes pels ponents.

D’aquesta manera, HTSI continua amb la seva labor de transferir coneixement de la Universitat cap al sector professional i de proporcionar espais de debat social per plantejar solucions als reptes actuals del sector del turisme, la hotelería i la gestió d’esdeveniments. “Trends and evolution of events in the digital era” compta amb el suport de Site Spain i la col·laboració de SIBARIS Catering i EventoPlus.

Per poder assistir a l’esdeveniment, que es desenvoluparà íntegrament en anglès i sense traducció simultània, és necessari inscriure’s abans del 25 de maig a través del formulari: Inscripcció a “Trends and evolution of events in the digital era“.

Descarrega’t el Programa “Trends and evolution of events in the digital era”.