Els estudiants de turisme d’HTSI se sumen a la 16a Olimpiada Solidària

31/10/2018

Olimpiada SolidàriaUn any més, els estudiants de la Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi – HTSI (Universitat Ramon Llull) col·laboraran amb la 16a Olimpíada Solidària que organitza ONGD Coopera. La campanya es desenvoluparà del 5 de novembre al 5 de desembre i tindrà com a lema “Estic on puc ajudar”.

Així, per cada hora d’estudi que registrin els estudiants, l’organització destinarà 1 euro per ampliar l’Escola Infantil Arc de Sant Martí del Senegal. Aquest any, els organitzadors pretenen arribar als 50.000 participants i aconseguir 450.000 hores d’estudi. D’aquesta manera, es consciencia sobre la importància de l’educació i la formació per al desenvolupament d’una persona.

Des de 2003 aquesta acció de sensibilització i solidaritat no ha parat de créixer. En la passada edició, 408 sales i centres entre Espanya, Bèlgica, França, Portugal, Croàcia, el Marroc, Finlàndia, Luxemburg, Països Baixos, Alemanya, Itàlia i Costa d’Ivori van sumar 40.676 estudiant i 454.526 hores d’estudi que van ajudar a crear oportunitats d’aprenentatge en R.D del Congo, Filipines i Guatemala.

Durant l’Olimpíada Solidària, estudiar turisme a HTSI es convertirà en un acte de cooperació

Per a HTSI, que participa per 7è any consecutiu, el repte està a superar les 707 hores d’estudi que es van aconseguir l’any passat. A més, per aquesta 16a edició, HTSI i ESADE participaran conjuntament i organitzaran 4 sorteigs entre els estudiants que col·laborin amb les seves hores d’estudi. Per a això, comptaran amb els donatius de llibres del Grup RBA i la Central de Préstec i Serveis Especials del Servei de Biblioteques de la Generalitat de Catalunya.

L’objectiu de l’Olimpíada Solidària és animar als joves universitaris a participar en projectes de cooperació al desenvolupament en països del sud i fomentar l’educació i la formació bàsica. De la mateixa forma, prenen consciència d’altres realitats socioeconòmiques i polítiques de poblacions més desfavorides.

Els estudiants del Grau en Gestió Turística i Hotelera tenen múltiples oportunitats per exercir valors com la solidaritat, la sostenibilitat, la responsabilitat social, l’acolliment i l’hospitalitat, inherents al sector turístic, no solament a través de l’Olimpíada Solidària sinó també realitzant sortides professionals per conèixer la situació social d’altres països, com és el cas dels Study Tour.

Olimpiada Solidària