5 raons per a estudiar un màster (i en època de pandèmia)

21/09/2020

5 razones master

En aquest article, descobrim les 5 raons per a estudiar un màster. Es tracta de motius clau que tenen cabuda en qualsevol moment de la nostra vida professional, no obstant això, avui dia, cobren més importància que mai.

L’escenari en el qual ens trobem i que es preveu aquest curs acadèmic, amb poca activitat econòmica i disminució dels contractes laborals arran de la pandèmia, pot ser una gran oportunitat per a dedicar-nos a ampliar els nostres coneixements, actualitzar-nos, i resultar molt més atractius per al mercat laboral.

Per als estudiants recentment graduats, decidir estudiar un màster i complementar el perfil professional amb una formació més pràctica i especialitzada, els ajudarà a ampliar expectatives laborals i a afegir valor al seu currículum.

Les 5 raons per decidir especialitzar-te

✅ Conèixer i tractar amb professionals del sector en actiu.

✅ Estar en contacte amb els reptes i la realitat actual de la teva professió.

✅ Adquirir noves competències i actualitzar coneixements

✅ Obrir-te a noves idees i processos d’innovació.

✅ Conèixer nous tipus de lideratge i ampliar la teva xarxa de contactes (Networking)

A més, a la Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi hem adaptat els programes amb nous continguts actualitzats a la situació post COVID-19, tant del Màster en Organització d’Esdeveniments com del Màster en Direcció Hotelera.
Els màsters a HTSI són presencials. En cas de confinament o quarantena, les classes continuaran en format remot o a través dels enregistraments de les sessions.

Si vols diferenciar el teu perfil professional però encara tens dubtes, descobreix les 10 claus dels màsters de HTSI.