“Sector MICE: com seran els events a partir d’ara?”, pròxim #HTSIwebinars

21/05/2020

6-htsi-webinars-turismo-htsi-barcelona-fb“Sector MICE: com seran els events a partir d’ara?” és el pròxim webinar que organitza la Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi (URL), el dimarts 26 de maig (17h).

Aquest sisè seminari virtual comptarà amb els ponents amb Carlos Sabaté, CEO de Liberty International Spain; Marc Rodríguez, director general del Centre de Convencions Internacional de Barcelona (CCIB) i Director of Global Sales Network de GL EVENTS; i Antonio Hermosilla, director de Màsters a HTSI.

Carlos Sabaté centrarà la seva intervenció en la recuperació de la situació i parlarà sobre els mercats internacionals que s’han vist afectats i quines mesures futures s’han de prendre. Així mateix, el webinar posarà el focus en la necessitat del “face to face” i en els prestataris de servei vs. els creadors de continguts, de la mà de Marc Rodríguez, que a més aportarà la reflexió sobre la visibilitat més enllà del sector.

Vull assistir a #HTSIwebinars

El director de Màsters d’HTSI, Antonio Hermosilla, desenvoluparà la volta del negoci MICE en aquest ordre: local, nacional i internacional, destacant que “a Espanya aquest segment ha crescut un 60% des del 2013”. En aquesta línia, l’expert assegura que respecte al MICE internacional “dependrem de la governança, seguretat, situació sanitària i connectivitat”.

L’esdeveniment online forma part dels #HTSIwebinars que ha organitzat fins al moment la Facultat de Turisme, en col·laboració amb empreses i entitats estratègiques del turisme i l’hoteleria, i que estan tenint un gran acolliment i assistència per part dels professionals del sector. Al canal youtube d’HTSI estan disponibles la resta de #HTSIwebinars.