HTSI continua la seva activitat acadèmica en modalitat a distància

22/03/2020

activitat-academica-htsi-barcelona-turisme-url-1La crisi sanitària ha obligat a tancar escoles i universitats i ha posat sobre la taula un nou desafiament per a l’activitat acadèmica: la formació digital. Pel fet que les classes presencials estan interrompudes per l’avanç del COVID-19, l’educació depèn totalment de l’entorn digital.

La Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi – HTSI (Universitat Ramon Llull) ha fet un esforç enorme per a continuar amb la seva activitat acadèmica i seguir en contacte amb tots els estudiants, tant del grau en gestió turística com dels dos màsters en direcció hotelera i organització d’esdeveniments.

El dilluns 16 de març de 2020 es va posar en marxa la formació a distància per a tots els alumnes de grau i des del dilluns 23 de març, per als estudiants de màster. Excepte algunes incidències puntuals, tots els estudiants i professors han pogut connectar-se i realitzar les classes en línia amb total normalitat.

Des d’HTSI volem agrair a tots l’esforç realitzat, especialment als responsables tècnics, per a assegurar el funcionament de tot el sistema en un temps rècord i perquè la qualitat de la formació continuï sent satisfactòria. També volem agrair el suport constant de professors i personal d’Administració i Serveis per estar en contacte en tot moment amb els estudiants per a avaluar la consecució dels coneixements acadèmics.

Noves oportunitats amb l’activitat acadèmica a distància

activitat-academica-htsi-barcelona-turisme-url-1El grau de preparació depèn de molts factors però la modalitat a distància crea també noves oportunitats per a la formació. Un exemple d’això, és la videoconferència de l’experta en comunicació, Kim A. Page per als alumnes de 4t del Grau en Turisme. Kim A Page va explicar el seu mètode “The right kind of loud” basat en una comunicació més efectiva, i els ha ofert les claus per al pitch que els estudiants realitzaran en la fira de presentacions de FiturNext 21.

A més, les noves eines tecnològiques i metodologies digitals faciliten el treball no sols a l’hora de transmetre els coneixements sinó també de possibilitar les reunions de treball a distància.

En la Facultat continuem treballant per a preservar la salut i la seguretat dels nostres estudiants. Estem contínuament en contacte amb les institucions sanitàries i les autoritats competents en relació amb brot del coronavirus (COVID-19). Recordem que hem creat un apartat en la nostra web on trobareu enllaços a pàgines oficials: Informació d’HTSI sobre el COVID-19. Així mateix, hem habilitat un nou canal de comunicació en Telegram per a difondre els últims comunicats emesos per a la comunitat HTSI sobre la represa de l’activitat acadèmica a distància i informació d’utilitat: Telegram d’HTSI.