Comunicació Interpersonal i Pública

Expert en Comunicació Interpersonal i Pública

El Títol d'Expert Universitari en Comunicació i Habilitats Directives prepara els estudiants per a una carrera professional en l'àmbit del management del sector turístic i de l'allotjament, proporcionant les capacitats i habilitats de comunicació i directives que li permetin dirigir i gestionar projectes i empreses turístiques i d'allotjament tant a nivell general com funcional, així com assumir posicions de responsabilitat.

Durant aquest mòdul, desenvoluparàs les següents competències:

• CREATIVITAT: Aplicar la creativitat i el pensament alternatiu per a desenvolupar noves idees i respostes alineades als reptes i projectes de les organitzacions i els problemes relacionats amb el treball.
  • COMUNICACIÓ: Comunicar informació de manera efectiva i persuasiva per a generar l'impacte desitjat en cada audiència.
  • COL·LABORACIÓ: Comprendre i aplicar les dinàmiques de cooperació en equips de treball tant homogenis com interdisciplinaris per a aconseguir els objectius establerts.
  • COMPETÈNCIA DIRECTIVA GLOBAL: Valorar les qüestions locals, globals i interculturals per a entendre i incloure perspectives externes tenint en compte el benestar col·lectiu i el desenvolupament sostenible en la direcció de projectes i empreses del sector turístic i d'allotjament

Informació pràctica

TITULACIÓ: Títol d'expert universitari en Màrqueting Digital per a Turisme i Hoteleria per la Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi (Universitat Ramon Llull).

CRÈDITS: 15 ECTS.

MODALITAT: Presencial i compatible amb l'activitat professional. Sessions dilluns, dimarts i dijous, de 18h a 21h.

DURADA: 17 sessions - 51 hores de classe

DATES: Del 9 de març al 23 d'abril.

PREU: 1.890€

Continguts

El Títol d'Expert Universitari en Comunicació Interpersonal i Pública té els següents continguts:

• El lideratge al servei de les organitzacions.
  • Desenvolupament de capacitats personals pel lideratge i la direcció d'equips.
  • Comunicació personal, interpersonal i pública.
  • Comunicació intercultural.
  • Gestió de la diversitat.
  • Gestió emocional.

• La formació es duu a terme amb una metodologia eminentment pràctiques.
  • Es fomentaran les activitats basades en simulacions d'alta fidelitat i role plays.
  • El programa comptarà amb la presència de convidats i professionals experts en alguna de les àrees més específiques

Admissions

REQUISITS d'ADMISSIÓ

Els participants poden accedir per dues vies diferents:

• Si estàs en possessió d'un títol universitari, podràs sol·licitar el Títol d'Expert Universitari en Comunicació i Habilitats Directives, expedit per la Universitat Ramon Llull.

En cas de no tenir titulació universitària, hauràs de tenir com a mínim 23 anys i és recomanable que tinguis experiència laboral en el sector turístic i hoteler. La Comissió d'Admissions es reserva el dret a sol·licitar referències d'aquesta experiència laboral i a tenir una entrevista amb tu, si ho considera necessari. En aquest cas, podràs sol·licitar un Certificat d'Extensió Universitària en Comunicació i Habilitats Directives, expedit per la Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi.

PROCÉS D'ADMISSIÓ

Per a formalitzar la teva admissió al curs d'expert universitari en Comunicació i Habilitats Directives d'HTSI, has de seguir el següent procés:

• Emplenar i enviar la sol·licitud d'admissió online, adjuntant la documentació requerida:
    - DNI/Passaport
    - Titulació universitària
    - Curriculum vitae

• Una vegada rebuda la teva sol·licitud d'admissió, el Departament d'Admissions verificarà la teva documentació i et contactarà per a comunicar-te la teva idoneïtat per a realitzar el programa i formalitzar la teva matrícula.

• Preu del curs: 1.890€ (Consulta'ns per a les tarifes Early Bird)

Programa bonificable a través de la Fundació Estatal per a la Formació i l'Ocupació. Consulta amb nosaltres les condicions (executive@htsi.url.edu)

Si ets una empresa, contacta amb nosaltres per conèixer la nostra oferta de cursos a mesura i preus (executive@htsi.url.edu).

Si ets Alumni d' HTSI, contacta amb nosaltres per conèixer els nostres preus específics per al col·lectiu d'Antics Alumnes (executive@htsi.url.edu).

El pagament del programa no és retornable, excepte en casos excepcionals a valorar per part de la Direcció General d'HTSI prèvia presentació d'una instància exposant els motius. Consulta la nostra política de devolució de pagaments.

La posada en marxa del programa està condicionada al fet que hi hagi un nombre mínim d'estudiants que ho faci viable.