Nova onada de solidaritat a HTSI amb la Campanya de Donació de Sang

18/11/2019

donar sang htsi 19Més de 180 pacients es podran beneficiar de la jornada de donació de sang que es va desenvolupar a les instal·lacions de la Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi el passat 7 de novembre.  Un total de 64 persones van poder donar sang i 38 ho van fer per primera vegada en aquesta nova campanya que organitza el Banc de Sang i Teixits de Catalunya, del Departament de Salud de la Generalitat de Catalunya a HTSI.

Estudiants, professors i personal d’administració van poder donar sang i, amb la seva col·laboració, es van poder superar les dades de la jornada solidària anterior (55 oferiments, 44 donacions i 16 persones que ho van fer per primera vegada).

Aquesta iniciativa té com a objectiu conscienciar sobre la importància de donar sang i, per aquest motiu, ofereixen la possibilitat de poder fer-ho a 16 hospitals i a més de 4.000 campanyes mòbils, entre les quals es troba la campanya organitzada a HTSI i ESADE.

HTSI dona suport a aquesta campanya des de l’any 2011, entre altres iniciatives solidàries, per poder nodrir les reserves de sang dels hospitals i a més fomentar la participació dels estudiants en activitats que treballen valors com la hospitalitat i l’acollida, la interculturalitat, l’actitud proactiva de servei i respecte i la implicació activa en projectes solidaris, sostenibles i responsables. A banda de la donació de sang, HTSI també realitza una venda solidària de llibres per Sant Jordi amb la campanya Recicla Cultura, la col·laboració a favor de la Marató de TV3, les edicions passades de l’Olimpíada Solidària d’Estudis o el voluntariat en fundacions com Arrels, Formació i Treall o Studium.

donar-sang-htsi-esade-generalitat-catalunya-barcelona-3Vols col·laborar amb la donació de sang? Al web Donar sang – Generalitat de Catalunya podràs trobar tota la informació necessària sobre requisits i opcions de col·laboració.

De la donació de sang a la recollida de taps de plàstic

Per altra banda, la recollida de taps a HTSI que el passat juny va arribar a la xifra de 116, 5 kg  per a la iniciativa “Tapones para una nueva vida” de la Fundación Seur, compta amb un nou objectiu: ajudar a Marcos que va patir mielitis i necessita un procés de rehabilitació dur i costós per recuperar-se.

A través d’aquestes accions, la Fundació SEUR aconsegueix ajudar a nens i nenes amb greus problemes de salut que necessiten tractaments i ortopèdies amb preus elevats. Més de 150 nens s’han beneficiat de la solidaritat a més d’ajudar al reciclatge i la emissió de C02, principal gas causant del canvi climàtic.

¿Vols saber més sobre la Fundació SEUR i la seva campanya de reciclatge de taps de plàstic? Entra a “Tapones para una nueva vida”.