Estudiants Incoming: HTSI els dóna la benvinguda

29/01/2019

incoming-student_htsiLa Facultat de Turisme i Direccció Hotelera Sant Ignasi (URL) ha donat la benvinguda, amb l’organització de diverses activitats, als estudiants Incoming que realitzaran diverses assignatures de turisme del  Grau en Gestió Turística i Hotelera durant aquest segon semestre.

En concret, són 23 alumnes de 9 nacionalitats diferents, entre elles, holandesa, argentina, nord-americana, japonesa o hongaresa. Són estudiants, que provenen de les universitats Partner amb les quals HTSI té acords de col·laboració, i que contribueixen a fomentar la internacionalització de la Facultat, un dels dels eixos estratègics principals del centre.

Emma Erickson, de University of San Francisco, explica que “el motiu pel qual he triat venir aquí és el programa de Hospitality que té HTSI, altament recomanat per la meva universitat i per dues companyes de San Francisco que ja havien estudiat aquí abans. De fet, venir a Barcelona i a HTSI era un dels objectius que tenia quan vaig començar a estudiar la carrera de turisme”.

Coincideix amb ella, Georg Hrdlicka de la Modul University de Viena, que assegura que la recomanació per part de la seva universitat i d’uns companys que ja havien vingut a HTSI com Incoming va ser el que li va fer decidir-se.

“Jo mai he estudiat turisme”, explica Ayana Mori, de la japonesa International Christian University, “però tenia molt clar que volia venir a Barcelona, ja que és una de les destinacions turístiques més important i vull dedicar-me a això. En el meu cas, ha estat IES Abroad qui em va recomanar aquesta Facultat”.

Cal dir que el programa dels “Welcome Days” per als estudiants Incoming inclou, entre altres activitats, el tour “Barcelona Experience” guiat pel professor d’HTSI, Xavier Puertas.

En total, entre el primer i segon semestre, HTSI ha acollit a 39 estudiants Incoming, provinents d’universitats com Taylor’s University Malaysia, The Hong Kong Polytechnic University, Johnson & Wales University, Howard University, Miami University o University of West London.

Com ser un estudiant Incoming

incoming-student-htsi-barcelona

Els estudiants Incoming   han de ser nominats per les seves universitats d’origen per a cursar un o dos semestres en HTSI. Una vegada que la universitat col·laboradora confirma la nominació de l’estudiant seleccionat, la Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi contacta directament amb aquest estudiant Incoming per a ajudar-ho en la seva prèvia arribada a Barcelona i en altres qüestions.

Hi ha dos tipus de mobilitats d’estudiants d’intercanvi:

• Mobilitat ERASMUS +: si la universitat de l’estudiant Incoming té un acord ERASMUS amb HTSI, es pot realitzar un intercanvi universitari. La Universitat Ramon Llull és titular d’una Carta Erasmus per a l’educació superior.
  • Mobilitat Study Abroad: si la universitat de l’estudiant Incoming té un acord bilateral amb HTSI, es pot realitzar un intercanvi universitari.
Request information

If you want to request information you can fill this form. One of our advisors will contact you in order to solve your doubts and offer you all the information that you need.