Agenda

Xerrada sobre la importància de l’experiència del client en el Revenue Management en el Programa d’Expert Universitari en Revenue Management.

“Experiència del client i la seva importància en les estratègies de Revenue Management” és el títol de la conferència que impartirà Mercè Sánchez, directora de Revenue Management en Selentia Group, per a estudiants del Programa d’Expert Universitari.

Request information

If you want to request information you can fill this form. One of our advisors will contact you in order to solve your doubts and offer you all the information that you need.