Accions d’informació per a futurs estudiants

Coneix el món professional

Des de la Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi, t'acostem el món professional oferin-te visites a hotels emblemàtics de 4 i 5* i empreses del sector turístic, com a parcs temàtics, recintes firals i d'esdeveniments, creuers, etc.

Són visites guiades en les quals els professionals del sector t'expliquen com funcionen les empreses i durant les quals podràs parlar tant amb estudiants actuals de HTSI que fan les seves pràctiques com amb antics alumnes.

Descobreix la teva passió pel sector turístic i hoteler apuntant-te a aquestes visites.

"Les sortides professionals en el sector turístic"

El sector turístic i hoteler té més sortides laborals de les que imagines. Descobreix quines són assistint a aquesta xerrada, organitzada pel departament de Career Services de HTSI.

Durant la conferència, coneixeràs les alternatives laborals que t'ofereix el sector turístic i hoteler i podràs assistir a una taula rodona en la qual antics alumnes explicaran la seva experiència.

La conferència tindrà lloc el dissabte 20 de maig a les 12h en HTSI. Confirmar assistència enviant un mail a  tur@htsi.url.edu

La gestió de talents en HTSI

El sector de l'hospitalitat demanda professionals amb un perfil enfocat a oferir un servei de màxima qualitat. En aquest taller us expliquem com HTSI detecta els vostres talents com a alumne, amb l'objectiu de potenciar-los al màxim i pugueu arribar a ser professionals excel·lents al mateix temps que us acompanyem en la vostra integració laboral en la indústria turística i hotelera.

Quan? Dissabte 22 d'abril (12h) i dissabte 17 de juny (12h). Confirmar assistència enviant un mail a  tur@htsi.url.edu

On? Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi. Av. Marquès de Mulhacén 40-42. Barcelona

Qui ho imparteix? Gisela Dominguez, Headhunter de la hoteleria internacional i responsable del 1º curs del Grau en Gestió Turística i Hotelera. Màster en Coaching Estructural, entre uns altres, ha treballat més de 5 anys com a responsable de Selecció i Formació de l'Hotel Arts de Barcelona.

Fires d'Orientació

HTSI participa en diferents fires d'orientació i punts de trobada amb estudiants pre-universitaris:

• 21 d'octubre de 2016 - Fapel Barcelona (Escola La Miranda. Esplugues de Llobregat)
  • 3 de novembre de 2016 - Col·legi Alemany de Bilbao
  • 8 de novembre de 2016 - Fapel Girona
  • 17 de novembre de 2016 - Unitour Mallorca (Poble Español / Congress Palace Palma)
  • 21 de novembre de 2016 - Unitour Andorra (Andorra Park Hotel)
  • 12 de desembre de 2016 - Unitour Sant Sebastià (Kuursal)
  • 14 de desembre de 2016 - Unitour Vigo (Palacio de Congressos del Mar)
  • 19 de desembre de 2016 - Fira Colegio Portaceli Sevilla
  • 13 de gener de 2017 - Fira Colegio Alemán Barcelona
  • 17 de gener de 2017 - Fira SEK Internacional
  • 20 de gener de 2017 - Fira Liceo Francés Alicante
  • 25 de gener de 2017 - Fira Universitaria British School
  • 27 de gener de 2017 - Fira Escola Pia Granollers
  • 1 de febrer de 2017 - Fira Jesuïtes Casp
  • 13 de febrer de 2017 - Fira Maristes Champagnat Badalona
  • 15 de febrer de 2017 - Fira Maristes La Immaculada- Barcelona
  • 17 de febrer de 2017 - Fira St Peter's School
  • 23 de febrer de 2017 - Feria Mater Dei Castellón
  • 1 de març de 2017 - Fira Universitaria del Pla de L'Urgell
  • 3 i 4 de març de 2017 -  Fira Igualada
  • 9 i 10 de març de 2017 - Espai de l'Estudiant Valls (Carretera de Barcelona s/n. Valls)
  • 14 de març de 2017 - II Saló l'Ensenyament del Ripollès
  • 14 de març de 2017 - Col·legi Kotska
  • 15 de març de 2017 -  Teresianes Ganduxer Barcelona
  • 18 març de 2017 - Feria Bon Soleil Gavà
  • 31 de març de 2017 - Agora Internacional
  • Del 22 al 26 de març de 2017 - Saló de l'Ensenyament
  • 3 d'abril 2017 - Maristes Sants – Les Corts

Assisteix a una classe universitària

Els alumnes interessats en el Grau en Gestió Turística i Hotelera poden experimentar en primera persona la sensació de ser un estudiant d'HTSI per un dia, assistint a una classe amb els alumnes que ja estan cursant el grau.

Open Classes - Curs 2016/2017

•  Communication Skills:

Dimecres 23/11 (10.30 h a 12.00h)
Dilluns 12/12 (10.30h a 12.30h)

•  Filosofia social:

Dimarts 15/11 ((8.30 h a 10.00h)
    Dijous 15/12 (8.30 h a 10.00h)

• Mercats turístics:

Dijous 10/11 (de 10.30h a 12.30h)
    Divendres 16/12 (de 8.30 a 10.00h)

Per confirmar la teva assistència a una Open Class del Grau en Gestió Turística i Hotelera, envia un mail a tur@tsi.url.edu

Suport per al treball de recerca de 2º de Batxillerat

Estàs fent un treball de recerca de 2º de Batxillerat sobre el sector turístic i hoteler? Nosaltres et podem ajudar.

El Vicedeganat Acadèmic i de Recerca de HTSI posa a la teva disposició els recursos de la Facultat perquè avancis en el teu treball de recerca o de síntesis relacionats amb el turisme i la hoteleria.

• Sessions de seguiment per part del Departament de Recerca
  • Gestió d'entrevistes amb professors i experts professionals
  • Accés al fons documental del Centre de Documentació Turística de HTSI

Si vols contactar amb nosaltres, envia'ns un mail a tur@htsi.url.edu.

Entrevistes amb Direcció de Grau

La Direcció del Grau en Gestió Turística i Hotelera es posa a la disposició d'aquells futurs alumnes que necessitin assessorament acadèmic o resoldre dubtes relatius al programa de grau. Les entrevistes es podrán realitzar de forma presencial i via Skype.

Si vols reunir-te amb els responsables del Grau en Gestió Turística y Hotelera, envia'ns un mail a tur@htsi.url.edu