Vols estudiar el grau en Turisme d’HTSI? Apunta’t ara a la sessió informativa i a la prova d’accés (10 de febrer).

04/02/2020

El pròxim dilluns 10 de febrer (19.00 h) podràs assistir a una nova sessió del Grau en Gestió Turística i Hotelera i el Nou Doble Grau amb el Bachelor en Innovació i Disseny d’Experiències en Turisme i Hospitalitat.

grado en turismo grado en gestión turística barcelona htsi

Durant la sessió informativa descobriràs les especialitzacions del grau, les sortides professionals i les oportunitats internacionals que tindràs. També podràs parlar amb professors de la facultat i conèixer l’experiència d’antics alumnes.

Com pots apuntar-te?

Emplena el formulari i confirmarem la teva assistència:

Prova d’accés al grau en Turisme: 12 de febrer (15.30 h). Reserva la teva plaça en HTSI!

Els candidats interessats a cursar una de les dues opcions, el grau en Turisme o la doble titulació, podran realitzar la prova d’accés dimecres que ve 12 de febrer (15.30 h).

Aquesta prova no requereix cap preparació o estudi, tan sols sol·licitar l’admissió a través del formulari: Sol·licitud d’Admissió del Grau en Gestió Turística i Hotelera.

La prova dura aproximadament dues hores i consta de:

prueba-de-admision

Des del departament d’Admissions, la Facultat es posarà en contacte amb els candidats per a comunicar l’avaluació i, d’aquesta manera, realitzar la reserva de plaça.

Millor grau en Turisme de Catalunya

El Grau en Gestió Turística i Hotelera de la Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi (URL) s’ha posicionat com el millor grau universitari en l’àmbit del turisme a Catalunya i el 5è millor a Espanya segons el rànquing El Mundo.

La Facultat té com a objectiu maximitzar el talent dels estudiants i potenciar la seva ocupabilitat a través d’un acompanyament únic i exclusiu amb iniciatives de mentoringcoaching, classes acadèmiques i una estreta relació amb el sector turístic, hoteler i de l’oci.

ranking grado turismo