21 de gener (19h): pròxima sessió informativa del Grau en Gestió Turística i Hotelera

09/01/2019

Grado en turismo. Sesión Informativa 2019Dilluns 21 de gener de 2019 a les 19 h tindrà lloc una nova sessió informativa sobre el Grau en Gestió Turística i Hotelera de la Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi (HTSI) de la Universitat Ramon Llull.

Durant la xerrada,  Ricard Santomà, degà d’HTSI, i Albert Fornells, vicedegà, explicaran la novetat més important de cara al curs 2019-2020: la possibilitat de realitzar 6 itineraris d’especialització durant el grau en turisme de HTSI, la qual cosa ho converteix en l’únic programa universitari de l’àmbit turístic, hoteler i de l’oci amb un ventall tan ampli de possibilitats d’especialització.

A través d’aquests itineraris (Direcció Hotelera Internacional, Esdeveniments i Protocol, Disseny d’Experiències, Innovació i Transformació Digital en Turisme, Turisme Responsable en Destinacions Urbanes i Consultoria Turística i Hotelera), els estudiants dominaran l’àrea que encaixa més amb el seu perfil i amb la seva projecció laboral. En un sector en creixement i molt competitiu, l’especialització li farà destacar i a convertir-se en el millor líder de la indústria del turisme, l’hoteleria, els esdeveniments i l’oci en l’àmbit internacional.

El Grau en Gestió Turística i Hotelera de HTSI es caracteritza t’ofereix també un servei integral d’acompanyament professional per a potenciar l’ocupabilitat dels estudiants en un món que cada vegada és més competitiu i exigent. Per a aconseguir-ho, un equip de professionals especialitzats en Recursos Humans duen a terme diferents iniciatives durant els 4 anys del Grau en Gestió Turística i Hotelera, amb l’objectiu de maximitzar la seva incorporació al món laboral.

La sessió està dirigida a tots aquells estudiants preuniversitaris que vulguin informació sobre el grau en turisme i direcció hotelera de HTSI i que necessitin ampliar els coneixements sobre el pla d’estudis, les oportunitats laborals, les opcions d’intercanvis acadèmics i les sortides professionals del programa.

La sessió informativa se celebrarà dilluns que ve 21 de gener a les 19h en la Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi (C/. Marquès de Mulhacén 40-42. Campus Esade Pedralbes. Barcelona).

Grau en Turisme i Direcció Hotelera. Confirma la teva assistència a la sessió informativa: