Històric d’esdeveniments

Conferència “Producció d’esdeveniments especials: Flaix FM” en el Màster en Organització d’Esdeveniments.

Pol Truke, Special Events Manager del Grup Flaix, impartirà la conferència “Producció d’esdeveniments especials: Flaix FM” a l’alumnat del Màster en Organització d’Esdeveniments.

Campanya de cribratge massiu per a tota la comunitat educativa de la Universitat Ramon Llull.

19/04/2021HTSI

El Campus de La Salle-URL acollirà les proves voluntàries en COVID-19. Es requereix sol·licitar cita prèvia.

Sessió Informativa En línia per al Grau i Doble Grau en Turisme (18h).

Sessió informativa virtual sobre el Grau en Gestió Turística i Hotelera i la doble titulació amb el Bachelor en Innovació i Disseny d’Experiències.

Conferència “Coolhunting” en el Bachelor en Innovació i Disseny d’Experiències (BIED).

L’alumnat del BIED assistirà a la conferència en línia “Coolhunting”, a càrrec de Carl Rohde, fundador de l’agència Science of the Time.

HTSI fa una xerrada informativa de graus en línia per als alumnes de CFGS de l’Escola d’Hostaleria i Turisme de Girona.

14/04/2021HTSI

La Facultat de Turisme oferirà una xerrada informativa en línia sobre el Grau en Turisme als alumnes de CFGS de l’Escola d’Hostaleria i Turisme de Girona.