Històric d’esdeveniments

Conferència “Estratègies d’expansió de cadenes hoteleres” per a estudiants del Màster en Direcció Hotelera.

Jaime Buxó, director general Desenvolupament de Negoci de l’Hotel Barceló Sants, impartirà la conferència “Estratègies d’expansió de cadenes hoteleres” als estudiants del Màster en Direcció Hotelera.

Xerrada virtual sobre orientació universitària per a alumnes de Batxillerat.

13/01/2021HTSI

Mónica Alonso, directora de Comunicació i Admissions d’HTSI, farà una xerrada virtual sobre orientació universitària als estudiants de Batxillerat de l’escola Sagrat Cor de Sarrià.

Sessió Informativa online per al Grau en Turisme.

Sessió informativa virtual sobre el Grau en Gestió Turística i Hotelera i la doble titulació amb el Bachelor en Innovació i Disseny d’Experiències.

HTSI imparteix un taller virtual als alumnes de Batxillerat de l’escola Pare Damián Sagrados Corazones.

Albert Fornells, vicedegà, investigador i professor d’HTSI, imparteix el taller “El futur del treball i el seu impacte en les competències clau dels joves professionals” als alumnes de 2n de Batxillerat de l’escola Pare Damián Sagrados Corazones.

Classe magistral de Sandra Ripoll, directora Gestió d’Esdeveniments a Fira Barcelona, per als estudiants del Màster en Organització d’Esdeveniments.

Sandra Ripoll, directora Gestió d’Esdeveniments a Fira Barcelona, realitzarà una classe magistral sobre el Mobile World Congress, en el marc de l’assignatura “Estratègies per al disseny d’Esdeveniments”.