Històric d’esdeveniments

Conferència virtual “Producció d’esdeveniments especials: Flaix FM en online” per als alumnes del Màster en Organització d’Esdeveniments.

Pol Truke, Special Events Manager del Grup Flaix, impartirà la conferència “Producció d’esdeveniments especials: Flaix FM en online” als alumnes del Màster en Organització d’Esdeveniments.

Open Class online “Esdeveniments: és el moment d’innovar” (17h) en el Màster en Organització d’Esdeveniments. Eventos.

Maurici Segú, professor del màster i fundador i director d’Innovarout, impartirà la Màster Class virtual “Esdeveniments: és el moment d’innovar”, oberta a qualsevol persona interessada, amb inscripció prèvia.

Presentació de ESADE SUD als estudiants de 1r i 2n del Grau en Turisme d’HTSI.

Laura Guindeo d’ESADE SUD presenten el Programa SUD (Servei Universitari al Desenvolupament) als estudiants de 1r i 2n del Grau en Gestió Turística i Hotelera d’HTSI.

Presentació del Bachelor en Innovació i Disseny d’Experiències (BIED) per als alumnes del Grau en Turisme.

Direcció de Grau presentarà als estudiants de 1r i 2n del Grau en Turisme el BIED, un programa propi de 180 ECTS per a dirigir processos de canvi, innovació i transformació digital de les organitzacions.

Sessió informativa online per a Grau en Turisme (11:30h).

16/05/2020HTSI

Sessió informativa virtual sobre el Grau en Gestió Turística i Hotelera i la doble titulació amb el Bachelor en Innovació i Disseny d’Experiències, a través de la plataforma Webex.