Històric d’esdeveniments

Taula rodona virtual “Viatgers amb necessitats especials, reptes i oportunitats”.

Els protagonistes i ponents de la taula “Viatgers amb necessitats especials, reptes i oportunitats” són tres viatgers amb necessitats especials: Manu Heras, Nina Roma i Daniela Rubio. A l’esdeveniment assistiran els alumnes de l’assignatura de 4t del Grau Business Strategies in Tourism and Hospitality.

Inici del curs per als estudiants de Màsters

S’inicien les classes per als estudiants del Màster en Direcció Hotelera i del Màster en Organització d’Esdeveniments d’HTSI.

HTSI participa a “International University Fair – CIS Eastern Europe & Turkey”.

HTSI participa a “International University Fair – CIS Eastern Europe & Turkey”. HTSI participarà a la fira d’orientació universitària virtual “International University Fair – CIS Eastern Europe & Turkey” que organitza el Council of International Schools, informant sobre el Grau en Gestió Turística i Hotelera i el Bachelor en Innovació i Disseny d’Experiències.

Primer contacte dels alumnes d’HTSI amb entitats socials.

Els alumnes de 1r del Grau en Turisme assistiran a les presentacions de les entitats socials Arrels, Rezero, Servei Solidari, Migrastudium, Fundació Formació i Treball, en el marc de l’activitat Aprenentatge i Servei de l’assignatura Anàlisi i Acció Social.

HTSI participa a Barcelona Expat Week.

21/10/2020HTSI

Daniela Freund, professora i investigadora d’HTSI, lidera el workshop “Treball i Sororitat: les xarxes professionals de dones” a la Barcelona Expat Week, esdeveniment virtual organitzat pe l’Ajuntament de Barcelona.