HTSI, 2a millor institució per a estudiar turisme i direcció hotelera a Espanya, segons el Rànquing QS

04/03/2020

ranking-2020La Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi (HTSI) de la Universitat Ramon Llull torna a posicionar-se com una de les millors institucions per a estudiar turisme a Espanya i enguany es col·loca com la 2a millor institució universitària d’Espanya en l’àmbit “Hospitality and Leisure Management” (direcció turística i hotelera) del QS World University Rànquing by Subjects 2020. HTSI ha millorat en una posició la seva classificació respecte a l’edició del 2019.

Aquesta classificació de prestigi situa a HTSI en la posició 45 del rànquing mundial en l’edició de 2020 per a institucions universitàries especialitzades en turisme i direcció hotelera, millorant la seva posició en l’àmbit internacional.

Dels indicadors analitzats per a la realització del rànquing sobresurten:

• La reputació de HTSI entre els ocupadors (que s’obté a través d’una enquesta a més de 42.000 ocupadors que valoren el nivell de preparació dels graduats).
  • Les citacions per publicacions en revistes científiques.
  • La reputació acadèmica (que s’obté després de realitzar una enquesta de reputació entre més de 83.000 acadèmics de tot el món).

El QS World University Rànquing by Subject és una de les classificacions d’universitats més prestigioses internacionalment i mesura l’excel·lència educativa de més de 1.300 institucions educatives de tot el món en 48 disciplinis i 5 àrees de coneixement.

D’aquesta manera, la Universitat Ramon Llull (URL) se situa novament entre les 50 millors universitats del món en els estudis de Direcció i Gestió (Business & Management) i de Gestió Turística i Hotelera (Hospitality & Leisure Management), escalant posicionis respecte a l’edició anterior.