Borsa de feina i pràctiques

Per aconseguir la millor col·locació per als graduats, HTSI ofereix a tots els estudiants un servei d'intermediació d'ofertes de treball i de pràctiques a través de la borsa de feina de la Facultat. A través d'aquesta eina, facilitem el contacte entre els estudiants i les empreses, nacionals i internacionals, tant per a ofertes de formació en l'empresa com per a posicions laborals.

hosco

El departament de Career Services de HTSI orienta als estudiants assessorant-los a la planificació de la seva carrera professional. Aquest mètode d'atenció personalitzada i el coneixement profund de les condicions laborals reals en el sector garanteixen l'èxit en l'orientació i inserció laboral dels alumnes que es graduen.