Gestió d’ofertes laborals

HTSI posa a la disposició de les empreses col·laboradores la possibilitat de distribuir les seves ofertes tant laborals com de pràctiques a través de la borsa de treball de la Facultat. A través d'aquest servei, la Facultat dóna suport a les empreses en els seus processos de selecció de personal, donant difusió a les seves ofertes laborals i posant-nos a la seva disposició per facilitar el reclutament de talent d'acord amb les seves necessitats.

El servei d'intermediació d'ofertes laborals no solament contempla la difusió de l'oferta, sinó que també inclou l'assessorament per part del departament de Career Services sobre els candidats més idonis per al lloc de treball.

Per fer pública una oferta laboral o de pràctiques, les empreses interessades han d'accedir a la plataforma HTSI-HOSCO o contactar amb Career Services (cs@htsi.url.edu / +34 93 253 28 87).