HTSI participa en una fira virtual, conjuntament amb les institucions de la URL, per a presentar l’oferta de graus

18/03/2020

uniferia2HTSI, conjuntament amb altres centres de la Universitat Ramon Llull (URL) i universitats catalanes, participen en la plataforma virtual UNIFEM, a causa de l’ajornament del Saló de l’Ensenyament per motius de seguretat sanitària.

D’aquesta manera, els estudiants de secundària i de batxillerat trobaran a  www.graus.uniferia.org, del 19 al 21 de març, tota la informació sobre l’oferta de graus i centres on s’imparteixen.

A través d’aquesta fira virtual, HTSI informarà a tots els estudiants interessats sobre el Grau en Gestió Turística i Hotelera, i la doble titulació amb el Bachelor en Innovació i Disseny d’Experiències. El Servei d’Orientació a Futurs Estudiants de la Facultat estarà present en aquesta fira virtual atenent tots els dubtes dels estudiants a través d’un xat habilitat en els següents horaris: de dijous 19 a dissabte 21 de març de 10 a 14 i de 15 a 19 h.

Es podrà accedir a aquesta plataforma virtual mitjançant un format responsive i adaptable a dispositius mòbils, i a més durant aquests dies, a través dels canals de xat, s’oferirà atenció i orientació personalitzada als futurs universitaris sobre les titulacions de grau, els sistemes d’accés i de formalització de matrícula, les possibilitats d’ajudes i beques per a l’estudi, i les opcions de mobilitat internacional de cada universitat.

Registrar-me ara a Uniferia

La informació sobre l’oferta formativa d’HTSI estarà disponible i es podrà consultar en el mateix lloc fins al mes d’octubre. A més, en el punt d’informació principal de la plataforma, els usuaris trobaran dades generals sobre el sistema universitari català, així com un cercador per a localitzar els diferents títols de les universitats participants en la fira.

HTSI presenta una nova doble titulació per al curs pròxim

HTSI posa en marxa, pel curs 20-21, la doble titulació: Grau en Gestió Turística i Hotelera + Bachelor en Innovació i Disseny d’Experiències. El Bachelor és un programa propi de 180 ECTS que suposa una intensificació en l’àrea del Management per a dirigir processos de canvi, innovació i transformació digital de les organitzacions.

A més, els estudiants desenvoluparan habilitats en el disseny d’experiències noves que cobreixin totes les necessitats del client. La doble titulació ofereix formació basada en l’excel·lència per a anticipar-se a les necessitats reals de les empreses del futur.

El Grau en Gestió Turística i Hotelera és un títol universitari de quatre anys (240 ECTS) adaptat a l’Espai Europeu d’Educació Superior que ofereix la millor formació per a la gestió i direcció d’empreses turístiques, d’allotjament i d’oci.