HTSI posa en marxa formació per a professionals i empreses en màrqueting, esdeveniments i Revenue Management

10/12/2019

programas-experto-universitario-htsiLa Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi (URL) posa en marxa aquest curs programes de desenvolupament professional i títols d’expert universitari per al segon i tercer trimestre. L’objectiu d’aquests cursos és oferir formació especialitzada en diferents àrees del turisme, la direcció d’allotjaments, el màrqueting digital, la comunicació i el Revenue Management.

Els programes de desenvolupament professional són presencials i compatibles amb l’activitat professional. Ofereixen formació contínua en forma de píndoles breus i molt específics del sector turístic i hoteler. En concret, els programes que s’ofereixen per al segon i tercer trimestre són:

Els
Títols d’Expert Universitari són cursos breus de 15 ECTS que ofereixen als participants formació contínua especialitzada en diverses temàtiques, impartits per reconeguts professionals del sector, amb àmplia experiència en l’àrea d’estudi. Són presencials i compatibles amb l’activitat professional. La programació inclou:

La Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi té com un dels seus objectius prioritaris oferir formació adaptada a les necessitats reals dels professionals del sector turístic. Els cursos d’especialització d’HTSI són la millor alternativa per a mantenir-se al dia en les diferents àrees fonamentals del turisme i per a conèixer les últimes tendències de la mà de professionals de reconegut prestigi.