HTSI reuneix més de 360 euros per a la Marató de TV3

09/12/2019

htsi-tv3-maratoLa Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi (URL) ha reunit 362 € destinats a la campanya de la Marató de Tv3, que aquest any està destinada a la recaptació de fons per a la recerca de malalties minoritàries. Es tracta de la segona edició en la qual participa HTSI, augmentant les xifres de recaptació i implicació d’anys anteriors.

D’aquesta manera, el passat 27 de novembre, es va organitzar una venda solidària de pastissos casolans i d’objectes realitzats a mà de la Fundació Arrels, i en la qual més de 200 persones van participar col·laborant en la compra. Tant estudiants com professors i personal d’administració d’HTSI van participar en la jornada per a donar suport a la iniciativa social.

La Comissió Social de la Facultat de Turisme realitza iniciatives solidàries amb l’objectiu de potenciar la participació dels estudiants a través de projectes com l’Olimpíada Solidària, les jornades de donació de sang o la recollida de taps de plàstic. D’aquesta forma, HTSI fa possible el creixement personal i professional dels universitaris en competències com l’hospitalitat i l’acolliment, la interculturalitat, l’actitud proactiva al servei, el respecte i la implicació activa per a la transformació social.

Per a col·laborar amb La Marató de TV3 i fer créixer el comptador, es poden fer donatius en: Col·labora amb La Marató.