Estudiantes del máster en organización de eventos participan en la feria IMEX y en el Future Leaders Forum en Frankfurt

09/07/2019

imex master esdeveniments barcelona htsiEstudiants del Executive Master en Direcció d’Esdeveniments i Turisme de Negocis han visitat la feira IMEX i el Future Leaders Forum en la ciutat de Frankfurt. El encuentro IMEX, que tuvo lugar del 12 al 14 de mayo, es una cita importante a nivel mundial para la organización de eventos, reuniones y viajes de incentivo.

La trobada IMEX, que va tenir lloc del 12 al 14 de maig, és una cita important a escala mundial per a l’organització d’esdeveniments, reunions i viatges d’incentiu.

Gloria Martí, Georgina Calvo i Francesc Vila van ser els representants de la Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi – HTSI i van poder assistir a diferents conferències, realitzar networking amb professionals del món dels esdeveniments i participar en el Future Leaders Fòrum. Aquest programa està organitzat per IMEX, MPI (Meeting Professionals International) i MCI, i compta amb la presència de reconegudes empreses internacionals del sector MICE que conviden a estudiants universitaris de tots els països a interactuar amb elles.

• Què ha suposat com a estudiant del Màster en Direcció d’Esdeveniments i Turisme de Negocis assistir a la fira IMEX?

Gloria Martí (G.M): Assistir a aquesta fira internacional m’ha obert els ulls i adonar-me de l’amplitud del sector MICE i de l’existència d’empreses que ofereixen serveis. I segur que això m’ha obert portes com a futura professional.
Georgina Calvo (GC): Ha estat una experiència molt enriquidora poder conèixer l’abast internacional i transversal que té el sector del turisme de negocis i com està en constant canvi.

• Què destacaries del Future Leaders Fòrum?

GM: Destacaria l’oportunitat de conèixer professionals de l’alta direcció i poder conversar amb ells. Entre ells, hem pogut estar amb Susann Kretzschmar, Kate Schmitt, Eduardo Elson, Martin Sirk i, especialment, amb Jessie States. També destacaria l’IMEX Show Floor Visit, ens van tractar com a veritables professionals de l’organització d’esdeveniments.
GC: És una activitat especialment interessant perquè ens han posat en contacte amb estudiants d’altres països i altres universitats amb els quals hem pogut compartir experiències i coneixements.

• Què és el que has après d’aquesta #htsiexperience?

GM: He après que és un esdeveniment molt factible per a aconseguir més informació, coneixements, experiències i contactes. És una via molt humana amb un contacte directe cara a cara.
GC: Assistir a aquest tipus d’esdeveniments ajuda a entendre la importància de les relacions personals i de poder estar en contacte amb empreses i professionals cara a cara. Les oportunitats de negoci i la confiança per a gestionar-los es desenvolupen més fàcilment.

• És important realitzar networking durant la realització del màster i en el sector dels esdeveniments?

GM: Sí, a més el networking és una altra forma d’aprenentatge per a continuar creixent i millorant com a professional del sector MICE. Així, estàs constantment al dia i pots descobrir que és el que més t’agrada del sector.
GC: El networking no només et dóna la possibilitat de donar-te a conèixer i realitzar nous contactes professionals, sinó que també és necessari per a aprendre de les experiències d’altres companys del sector i entendre la diversitat de la realitat del sector MICE i posar els teus coneixements en context.

• Recomanaries aquesta experiència a un altre estudiant?

GM: Per a mi ha estat una experiència molt gratificant on he pogut conèixer noves empreses, nous professionals i noves formes de crear i gestionar esdeveniments i persones. Ha estat una oportunitat fantàstica.
GC: Recomanaria aquesta experiència a tot estudiant que estigui interessat a desenvolupar la seva carrera en el sector dels esdeveniments i turisme de negocis perquè és una fira de referència. Entres en contacte amb professionals amb un llarg recorregut en el sector i també amb els futurs professionals que marcaran el desenvolupament de l’àmbit dels esdeveniments en els pròxims anys.

imex-master-esdeveniments-barcelona-htsiEn resum, per als estudiants de Màster en Direcció d’Esdeveniments d’HTSI suposa una oportunitat única per a obtenir una visió global i experta de la indústria dels esdeveniments, aprendre d’altres companys i connectar amb experts d’altres països especialitzats en la gestió de reunions professionals, esdeveniments i turisme de negocis.