Jornada esportiva d’HTSI en Can Caralleu

10/12/2018

jornada esportiva HTSIMés de 30 alumnes del Grau en Gestió Turística i Hotelera van participar dissabte passat 17 de novembre en una jornada esportiva organitzada des del departament de International Office de la Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi (URL). Durant l’esdeveniment, els estudiants van poder practicar diferents esports d’equip com el futbol i el bàsquet en les instal·lacions de Can Caralleu.

L’esdeveniment, que tenia com a objectiu fomentar la trobada i coneixement dels estudiants nacionals i internacionals, va comptar amb la participació i promoció dels delegats de curs, que van proposar la jornada i van col·laborar en la seva organització.

A finals de febrer es preveu realitzar una nova jornada esportiva per jugar a futbol i vóley, i en aquesta ocasió es farà extensiva també tant a professors com a personal d’administració i serveis de HTSI.

Aquesta és una de les accions que des d’HTSI s’organitzen per promoure el contacte entre estudiants i fomentar la vida al campus universitari. A més, esdeveniments com les jornades esportives són un element clau en la integració dels estudiants que realitzen un intercanvi acadèmic en HTSI, ja que fomenten la interacció entre estudiants nacionals i internacionals. En aquest sentit, HTSI té previst realitzar més activitats lúdiques i socials durant el curs.