La URL, classificada novament en el rànquing mundial d’ocupabilitat del Times Higher Education

26/11/2019

ranking-theLa Universitat Ramon Llull, de la qual és membre la Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi, apareix classificada per quart any consecutiu en el Global Employability Rànquing, que avalua la capacitat de les universitats per a preparar als seus graduats per al mercat laboral i que s’elabora tenint en compte l’opinió de directius de recursos humans d’empreses i institucions de tot el món, en el qual aquest any han participat universitats de 41 països.

Aquest prestigiós rànquing -elaborat per la consultora francesa Emerging HR Consultancy Emerging i publicat pel Times Higher Education- situa la URL en la posició 194. En total s’han posicionat 3 universitats catalanes i 6 espanyoles (IE University de Segòvia, Universitat de Navarra, Universitat Autònoma de Barcelona, Universitat Complutense de Madrid i Universitat Pompeu Fabra).

La Universitat Ramon Llull es posiciona, una vegada més, com a referent en ocupabilitat i internacionalització: l’any passat el rànquing Graduate Employability 2019, que promou la consultora britànica Quacquarelli Symonds (QS), situava a la URL en el rang 251 de 300 universitats amb millors indicadors,entre ells l’índex i la qualitat de l’ocupació dels estudiants de les universitats.

Quant a la Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi (HTSI), el QS World University Rànquing by Subjects 2019 la va posicionar fa uns mesos com la 2a millor institució universitària de Catalunya i la 3a d’Espanya en l’àmbit “Hospitality and Leisure Management” (direcció turística i hotelera). Així mateix, el Grau en Gestió Turística i Hotelera de HTSI se situa com el millor grau universitari en l’àmbit del turisme a Catalunya i el 5è millor a Espanya, segons el rànquing que elabora anualment el diari El Mundo.

A més, el Màster en Direcció d’Esdeveniments i Turisme de Negocis de HTSI també s’ha posicionat entre els 5 millors màsters de turisme especialitzat d’Espanya, segons el rànquing El Mundo de Masters. El programa destaca per la seva estreta relació amb el sector, així com pel networking que els participants realitzen al llarg del màster.