Marc Vila, estudiant d’HTSI: “El viatge al Marroc ens fa sortir de la zona de confort”

23/03/2020

study-trip-marruecos-htsi-barcelona-grado-en-turismo-1“El Marroc és un país completament diferent, la qual cosa et permet veure les coses des d’un altre punt de vista i sortir de la zona de confort. Moltes vegades és fonamental saber com es viu en altres llocs del món per a poder entendre’ns millor”, afirma Marc Vila, estudiant de la Facultat de Turisme. Marc va realitzar el Study Tour al Marroc, al costat d’alumnes de la Facultat d’Educació i Treball Social Pere Tarrés i de la Facultat de Ciències de la Salut Blanquerna (URL).
D’aquesta manera, els alumnes de les tres facultats realitzen sessions teòriques i de reflexió sobre els tres àmbits d’interès (turisme, acció social i salut) i sobre la història, política i cultura marroquina, a càrrec dels professors de la URL i dels mateixos docents marroquins, convidats a una taula rodona de diàleg.

Durant aquest viatge experiencial, els alumnes van participar en l’acció de diferents ONGs, escoles i centres d’atenció a persones amb disfuncions diverses. A més, van viatjar a punts d’interès turístic com la Medina de Tetuan.

“És una experiència molt enriquidora ja que com és el nostre primer any, el viatge ajuda molt a enfortir els llaços d’amistat entre nosaltres. El fet de conviure les 24 hores junts ens permet conèixer-nos personalment i aprendre més els uns dels altres”, conclou l’estudiant de la Facultat de Turisme Sant Ignasi.