Open Class online “Esdeveniments: és el moment d’innovar” al Màster en Organització d’Esdeveniments: 19 de maig (17h)

14/05/2020

masterclass-online-htsi-maurici-segu-innovar-eventos-master

“Esdeveniments: és el moment d’innovar” és el títol de la Màster Class online del Màster en Organització d’Esdeveniments i Turisme de Negocis que tindrà lloc el dimarts 19 de maig (17h). Maurici Segú, professor del màster i fundador i director d’Innovarout, realitzarà una breu introducció a la situació actual, per a centrar-se en la innovació en esdeveniments quant a diferenciació, reacció i adaptació.

Així mateix, el professional explicarà les claus en estratègies d’innovació en esdeveniments, així com dels conceptes “nous clients”, “gestió de marca” i “les persones”, finalitzant la seva intervenció amb una bateria d’idees ràpides centrades en la innovació.

Aquesta Màster Class està oberta a qualsevol persona interessada en l’organització i direcció d’esdeveniments. Només has d’inscriure’t en aquest enllaç.

Malgrat la situació d’excepcionalitat generada per l’emergència sanitària actual, des de la Facultat de Turisme i Direcció Hotelera estem a la teva disposició per totes les vies online disponibles per a ajudar-te en el teu procés de decisió i resoldre tots els teus dubtes.

No dubtis a contactar-nos com et sigui més còmode i t’atendrem com més aviat millor. Compte amb nosaltres!

Karen Molina
Servei d’Orientació per a estudiants de Máster
kmolina@htsi.url.edu