Veure vídeo del màster

Màster en Organització d'Esdeveniments i Turisme de Negocis

La direcció d'esdeveniments i el turisme de negocis és una de les àrees de major projecció i amb més sortides professionals dins del sector turístic i hoteler. Milions de viatgers es desplacen cada dia en l'àmbit internacional per assistir a fires, congressos, convencions i altres esdeveniments relacionats amb els negocis.

Per la qual cosa es fa indispensable formar a futurs professionals especialitzats en la direcció i  organització d'esdeveniments de tota mena. Esdeveniments culturals, professionals o per a institucions públiques.

Descarrega el fulletó

Els coneixements adquirits en el Màster en Organització d'Esdeveniments i Turisme de Negoci de la Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi et proporciona coneixements profunds sobre la producció d'esdeveniment. Amb aquest màster oficial podràs, a més, ampliar els teus coneixements de direcció estratègica i de màrqueting, així com  reforçar les teves habilitats directives perquè et converteixis en un dels líders del sector del turisme i els esdeveniments en l'àmbit internacional.

El sector necessita de professionals especialitzats en la direcció i organització d'esdeveniments, amb una formació acadèmica excel·lent i que coneguin el sector del turisme de negocis en profunditat. Aquests professionals hauran de saber gestionar les relacions institucionals i internacionals amb diferents organismes, així com tenir un excel·lent coneixement en diverses àrees com a protocol o en organització i gestió de tot tipus d'esdeveniments perquè puguin adaptar-se amb facilitat a una indústria en constant canvi.

Un dels aspectes clau d'HTSI són els Partners amb els quals col·labora, que et permeten fer unes bones pràctiques en el sector durant el Màster

Damià Rodríguez (International Account Executive en Fira de Barcelona) (PROMOCIÓ 2017)

La dedicació i l'experiència de l'equip docent d'HTSI és excel·lent, són experts del sector i saben transmetre la passió i professionalitat pel treball.

Silvia Zarazaga (Head of Participant Services at HIGHLANDER Adventure) (PROMOCIÓ 2015)

El Màster en Direcció d'Esdeveniments d'HTSI aporta una visió global dels components del sector. El programa et permet conèixer professionals del sector, que aporten una visió real. És interessant escoltar i aprendre d'ells.

Jorgina Bolde (Luxury Travel Assistant-Ferrer i Saret Viajes) (PROMOCIÓ 2016)

La formació en els esdeveniments és clau, ens ajuda a estructurar-nos mentalment i a ser professionals. Ens és molt útil rebre de primera mà l'experiència, per exemple, de l'agència Focus, amb més de 300 esdeveniments a l'any.

Verónica Martínez (AJUDANT DE PRODUCCIÓ, MUSIC HAS NO LIMITS) (PROMOCIÓ 2019)

Característiques del Màster en Organització d'Esdeveniments i Turisme de Negocis

El Màster en Organització d'Esdeveniments i Turisme de Negocis d'HTSI  t'ofereix:

• Una visió integral de la indústria dels esdeveniments i del turisme de negocis, ampliant els teus coneixements sobre elements i processos clau que et capacitaran per organitzar diferents tipus d'esdeveniments, amb especial èmfasi en el desenvolupament de coneixements de direcció estratègica, màrqueting i comunicació.
  • Una orientació pràctica i un constant contacte amb el sector: claustre de professors especialitzats amb experiència real en el sector, visites tècniques a importants esdeveniments, i possibilitat de realitzar pràctiques professionals en empreses relacionades amb el turisme de negocis i els esdeveniments.
  • El desenvolupament de competències i habilitats directives que et permetin conèixer i entendre l'entorn actual, les tendències i els riscos, que t'ajudi a ampliar els teus horitzons professionals.

Demana informació

¡T'atenem online! Contacta'ns via whastapp (689 68 21 56) i parlem. Estarem encantats de tenir una entrevista online amb tu (kmolina@htsi.url.edu) per informar-te. Descobreix totes les vies de comunicació online que posem a la teva disposició aquí.

Fitxa de programa

Titulació oficial:

Màster en Direcció d'Esdeveniments i Turisme de Negocis (Títol de Màster propi de la Universitat Ramon Llull)

Modalitat:

Presencial, compatible amb l'activitat laboral

Requisits d'Admissió:

Titulats universitaris preferentment provinents de titulacions de: Administració i direcció d'empreses, Economia,Turisme, Direcció Hotelera, Comunicació, Política i altres àrees afins

Sessions Informatives:

¡T'atenem online! Contacta'ns via whastapp (689 68 21 56) i parlem. Estarem encantats de tenir amb tu una entrevista online (kmolina@htsi.url.edu) per informar-te.

Núm. ECTS:

Horari: