Desenvolupament Professional

L' Executive Master en Direcció d'Esdeveniments i Turisme de Negocis promou el contacte constant amb la indústria dels esdeveniments a nivell internacional, de manera que els participants coneguin l'entorn actual, les tendències i les oportunitats del sector. Durant el programa, es realitzen visites a fires, i esdeveniments d'interès i es promou el contacte amb els professionals del sector.

EXPERIÈNCIES PROFESSIONALS COMPLEMENTÀRIES

Els estudiants del Executive Master en Direcció d'Esdeveniments i Turisme de Negocis que ho desitgin poden realitzar formació en empreses (amb contracte de pràctiques) en companyies capdavanteres del sector del turisme de negocis i l'organització d'esdeveniments. El Career Office de la Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi gestiona aquestes experiències professionals complementàries, d'acord amb les competències i les preferències de l'estudiant. Aquests períodes de formació en empreses són extracurriculares.

Exemples reals d'experències de formació complementàries:

• ESADE ALUMNI - Internacional
  • Kuoni Destination Management - Assistant Project Manager
  • Fundación FAADA Turismo Responsable - Assistant Project Manager
  • AOPC - Organitzador Professional de Congressos
  • Ironman Spain - Assistent a Direcció
  • Atelier MICE - Congressos
  • Help Events Consulting Marketing - Comunicació i Events
  • Minerva Consulting -  Client Services
  • Spanish Heritage - Esdeveniments i Incentius
  • IMS Consulting - Comunicació/RRPP
  • Grupo Tragaluz- Comercial i Esdeveniments
  • Carlson Wagonlit Travel - Esdeveniments

EVENTS MANAGERS FORUM

Durant l'Executive Master en Gestió de Turisme de Negocis i d'Esdeveniments, els participants assistiran a trobades periòdiques amb empresaris, directius i professionals de reconegut prestigi en el sector que compartiran la seva experiència i visió del negoci i del sector amb els participants, facilitant l'intercanvi d'idees i el networking.