Desenvolupament professional

Inserció professional

Els participants en el Màster en Direcció d'Esdeveniments i Turisme de Negocis de HTSI acrediten una gran millora en la seva inserció professional després de la realització del programa, passant de comandament operatiu a intermedi o directiu, aconseguint millorar la seva condició laboral en empreses de major prestigi o aconseguint inserirse professionalment en l'àmbit de la direcció d'esdeveniments i el turisme de negocis si provenen d'altres sectors

A més, les pràctiques ofertes durant el programa tenen una efectivitat del 100% lloc que tots els estudiants que realitzen formació en empreses, promogudes des del departament de Career Services de HTSI, aconsegueixen un contracte laboral després de període de pràctiques.

Inserción laboral del Máster en Dirección de Eventos y Turismo de Negocios

SESSIONS DE RECLUTAMENT I ACOMPANYAMENT

El nostre objectiu és acompanyar-te en el teu viatge cap al teu Upgrade professional. Per això, el nostre departament de Career Services t'assessora i t'acompanya amb l'objectiu de traçar un pla d'acció personalitzat que millori la teva carrera professional.

• Tindràs l'oportunitat de participar en les diferents activitats de reclutament que organitza la Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi:

• Professional Talent Forum: fòrum d'empreses per a la gestió de pràctiques professionals. Coneix més sobre el Fòrum de Talent de'HTSI.
    • Sessions de reclutament: prestigioses companyies hoteleres nacionals i internacionals realitzen presentacions i entrevistes personals als candidats interessats en posicions laborals i programes de desenvolupament directiu. Descobreix què són les sessions de reclutament d'HTSI.

• La personalització, en funció de les teves necessitats, les teves competències i les teves preferències, és la clau per aconseguir una col·locació laboral d'èxit. Per això, Career Services realitzarà amb tu entrevistes personals per acompanyar-te i col·laborar amb tu en la millora de la teva carrera professional.

Prácticas

Els estudiants del Executive Master en Direcció d'Esdeveniments i Turisme de Negocis que ho desitgin poden realitzar formació en empreses (amb contracte de pràctiques) en companyies capdavanteres del sector de la hotelería. El Career Development Office de la Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi gestiona aquestes experiències professionals complementàries, d'acord amb les competències i les preferències de l'estudiant. Aquests períodes de formació en empreses són extracurriculares.

• ESADE ALUMNI - Internacional
  • Kuoni Destination Management - Assistant Project Manager
  • Fundación FAADA Turismo Responsable - Assistant Project Manager
  • AOPC - Organitzador Professional de Congressos Congresos
  • Ironman Spain - Asistente a Dirección
  • Atelier MICE - Congresos
  • Help Events Consulting Marketing - Comunicación y Eventos
  • Minerva Consulting -  Client Services
  • Spanish Heritage - Eventos e Incentivos
  • IMS Consulting - Comunicación/RRPP
  • Grupo Tragaluz- Comercial y Eventos
  • Carlson Wagonlit Travel - Events

Events Managers Forum

Durant l' Executive Master en Direcció d'Esdeveniments i Turisme de Negocis,  els participants assistiran a trobades periòdiques amb empresaris, directius i professionals de reconegut prestigi en el sector que compartiran la seva experiència i visió del negoci i del sector amb els participants, facilitant l'intercanvi d'idees i el networking.

Exemples de Events Mangers Forum:

• Visita al muntatge del concert de Franz Ferdinand a Barcelona
  • Visita a la fira EIBTM Barcelona
  • Visita al muntatge del Mobile World Congress, dies abans de la seva innauguració
  • Visita a la Casa Bacardí
  • Visita a la Fábrica Moritz