Veure vídeo del màster

Màster en Organització d'Esdeveniments i Turisme de Negocis

Que diuen els alumnes dels professors del màster?

“És un professor que va despertar un gran interès, fent les classes amenes i molt didàctiques per a aquells que no havien tocat mai l'assignatura”

“Ajuda en tot el que pot, i és molt professional. Es nota que li agrada molt el que fa i li agrada plasmar les seves idees i aprenentatges en nosaltres”

“És excel·lent haver pogut tenir-ho com a docent. Sempre ha anat més enllà de ser un professor, tractant d'inspirar als alumnes i parlant de casos reals”