Per què estudiar aquest màster

Liderar empreses hoteleres internacionals

El Màster en Direcció Hotelera (University Master Degree in Hotel Management) t'ofereix l'oportunitat de consolidar les competències de direcció d'empreses necessàries per liderar projectes hotelers internacionals, així com posicions de responsabilitat en la indústria de l'hospitalitat.

El programa t'ofereix les competències clau que es requereixen per construir amb èxit una sòlida carrera professional en el sector de la hoteleria:

• Lideratge
  • Conciencia ètica
  • Orientació al client
  • Resolució de problemas
  • Confiança per la presa de decisions empresarials
  • Treball en equip
  • Knowhow de la indústria hotelera

El Màster Universitari està centrat en les habilitats necessàries per ser un bon director d'hotel:

Màster en Direcció Hotelera

5 Top reasons:

El Màster en Direcció Hotelera (University Master Degree in Hotel Management) d'HTSI t'ofereix una experiència única a Barcelona que et converteix en un dels futurs capdavanters de la indústria hotelera internacional:

• Obtingues un màster universitari en un ambient dinàmic i actiu.
  • Adquireix competències professionals.
  • Aprofita totes les oportunitats de networking amb les empreses més prestigioses del sector.
  • Desenvolupa les teves capacitats de lideratge en el sector hoteler.
  • Amplia la teva passió per la indústria hotelera internacional.

Problem Based Learning

El Màster en Direcció Hotelera t'ofereix una metodologia innovadora basada en el Problem Based Learning (Aprenentatge basat en problemes). A partir d'aquesta metodologia, l'alumne aconsegueix ser conscient de les necessitats i problemàtiques reals d'una empresa hotelera. Al costat dels seus coneixements previs i als continguts adquirits a l'aula durant el màster, aquesta metodologia li permet descobrir, crear, experimentar, comparar, integrar, entendre continguts i situacions per així proposar alternatives i solucions innovadores. L'alumne és el protagonista del seu propi aprenentatge, és autònom i crític, i és capaç de prendre les seves pròpies decisions.

Cadascuna de les assignatures del màster està directament relacionada amb una empresa capdavantera del sector hoteler (Majestic Hotel & Spa, Hilton Hotels & ResortsHRSOdgersBerndston, Magma Hospitality Consulting, Hotel Princess Barcelona), que interactuen directament a l'aula amb el professor i els estudiants.

Més informació sobre el Problem Based Learning.

Flipped Learning

Durant el Màster en Direcció Hotelera de la Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi de la Universitat Ramon Llull de Barcelona, l'aula es converteix en un espai per al debat, la cocreació de coneixement, i l'intercanvi d'idees. El programa no es basa únicament en la impartició de classes teòriques, sinó que l'estudiant és el protagonista del seu propi aprenentatge, per convertir-se en líders crítics i autosuficients, capaços de prendre decisions responsables i fonamentades.

L'ambient de col·laboració entre estudiants i professors fomenta també la creació d'una xarxa de contactes sòlida que es manté en el temps i facilita el treball conjunt fins i tot una vegada acabat el màster.

Sortides professionals

El Màster en Direcció Hotelera de HTSI habilita als participants per convertir-se en els futurs capdavanters de la indústria hotelera internacional.

Aquest programa millora l'ocupabilitat i la inserció laboral dels estudiants. Les sortides professionals són majoritàriament:

• Direcció general
  • Subdirecció general