Grau en Gestió Turística i Hotelera d’HTSI, millor grau a Catalunya i en el TOP 5 a Espanya, segons el rànquing El Mundo

10/05/2019

El Grau en Gestió Turística i Hotelera de la Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi (URL) s’ha posicionat com el millor grau universitari en l’àmbit del turisme a Catalunya i el 5è millor a Espanya, segons el rànquing que anualment elabora el diari El Mundo, que acaba de ser publicat.

El Grau en Gestió Turística i Hotelera d’HTSI ha aconseguit la posició com a millor grau en turisme de Catalunya, destacant “la combinació d’assignatures de management, altres específiques de turisme i hotelería i matèries que potencien l’atenció al client”, segons el rànquing “Millors Universitats 2019”, que tradicionalment destaca els millors graus universitaris espanyols.

Alguns dels indicadors amb els quals es realitza el rànquing El Mundo són la valoració dels docents sobre els millors centres per a impartir la seva titulació, la importància de la docència pràctica en el pla d’estudis, l’oferta optativa i de crèdits pràctics en empreses de la titulació, la metodologia i els programes d’estudi a l’estranger, entre altres.

millor grau en turisme de catalunya htsi barcelona

La Universitat Ramon Llull ha posicionat 7 graus en total en el top 5 de graus a Espanya en el Rànquing El Mundo 2019 (Educació Social, Publicitat i Relacions Públiques, BBA Direcció d’Empreses, Treball Social, Química, Dret i Gestió Turística i Hotelera).

Rànquings de prestigi posicionen HTSI entre les millors universitats

El mes de març passat la Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi (HTSI) de la Universitat Ramon Llull es posicionava com la 2a millor institució universitària de Catalunya i la 3a d’Espanya en l’àmbit “Hospitality and Leisure Management” (direcció turística i hotelera) del  QS World University Ranking by Subjects 2019 Dels indicadors analitzats per a la realització del rànquing destacava la reputació d’HTSI entre els ocupadors (que s’obté a través d’una enquesta a més de 42.000 ocupadors que valoren el nivell de preparació dels graduats).

Així mateix, lU-Rànquing 2019, publicat a la fi d’abril, situava en 5a posició el Grau en Gestió Turística i Hotelera dels millors graus de turisme per a estudiar a Espanya. Es tracta d’un rànquing promogut per la Fundació BBVA i l’Institut Valencià de Recerques Econòmiques (IVIE).

La Universitat Ramon Llull, a la qual pertany HTSI, destacava en 7è posició d’universitats de l’Estat Espanyol amb un major rendiment, millorant la seva posició respecte a l’any anterior.