El Màster en Direcció d’Esdeveniments d’HTSI, entre els 5 millors d’Espanya segons el Rànquing d’El Mundo

19/06/2019

ranking-el-mundo-masters-ok

El Màster en Direcció d’Esdeveniments i Turisme de Negocis d’HTSI s’ha posicionat entre els 5 millors màsters de turisme especialitzat d’Espanya, segons el Rànquing que elabora anualment El Mundo. El programa, que s’ha situat en 5a posició, destaca per la seva estreta relació amb el sector, així com pel networking que els participants realitzen al llarg del màster.

La direcció d’esdeveniments i el turisme de negocis és una de les àrees de major projecció i que major creixement estan experimentant en el sector turístic i hoteler en l’actualitat. Ciutats com Barcelona es consoliden ara com a grans organitzadores d’esdeveniments així com receptores de nombrosos viatgers que es desplacen per negocis.

El sector precisa de professionals amb una sòlida formació especialitzada en la direcció i organització d’esdeveniments, que siguin capaços de donar resposta als reptes d’aquest àrea i que coneguin en profunditat les últimes tendències. Per això, el Master en Direcció d‘Esdeveniments i Turisme de Negocis  de la Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi proporciona coneixements profunds del sector dels esdeveniments, amplia els coneixements de direcció estratègica i màrqueting dels participants, i aferma les seves habilitats directives perquè es converteixin en líders del sector del turisme i els esdeveniments a nivell internacional.

El Rànquing El Mundo de Màsters selecciona els 5 millors programes de postgrau de 50 especialitats, té com a objectiu identificar les millors titulacions i oferir informació sobre aquestes, les seves sortides professionals, les pràctiques que ofereixen i la durada dels programes.

Ranking de El Mundo: 15 màsters de la URL entre els millors

En l’edición de 2019, que acaba de fer-se públic, la Universitat Ramon Llull ha posicionat 15 màsters de 5 de les seves institucions entre els millors màsters d’Espanya:

• Formació del professorat d’ESO, Batxillerat, FP i Idiomes (Blanquerna) – 2a Posició
  • Direcció de projectes (La Salle) – 2a Posició
  • Advocacia (ESADE) – 2a Posició
  • Assessoria i Gestió Tributària (ESADE) – 2a Posició
  • Dret Internacional dels negocis (ESADE) – 2a Posició
  • Bioingenieria (IQS) – 3a Posició
  • Gestió de les TIC (La Salle) – 3a Posició
  • Consultoria funcional SAP (La Salle) – 3a Posició
  • Dret de les TIC, xarxes socials i propietat intel·lectual (ESADE) – 3a Posició
  • Global Entrepreneurial Management (IQS) – 5a Posició
  • Periodisme avançat. Reporterisme (Blanquerna) – 5a Posició
  • Estratègia i Creativitat Publicitàries (Blanquerna) – 5a Posició
  • Supply Chain Management and Technology (La Salle) – 5a Posició
  • Màrqueting Digital (La Salle) – 5a Posició
  • Direcció d’Esdeveniments i Turisme de Negocis (HTSI) – 5a Posició.

Per a l’elaboració del rànquing, el mitjà ha analitzat fins a un miler de programes de postgrau que pertanyen a una cinquantena d’especialitats, i posteriorment s’han seleccionat les cinc millors universitats que les imparteixen. La classificació és fruit de l’anàlisi de 25 criteris de selecció, repartits en cinc apartats: demanda del màster, recursos humans, plans d’estudis, resultats i mitjans materials. Així mateix, també s’ha tingut en compte la valoració de prop de 800 experts, professors, graduats de les pròpies institucions i empreses col·laboradores que, a través d’una enquesta anònima, valoren quins són els millors centres per a impartir la titulació, els seus punts forts i febles i la qualitat del màster, entre altres.