Ampliació del termini de recepció de candidatures per a la 15a edició dels Premis Xavier del Turisme – HTSI

07/09/2017

Constitución del jurado del Premi Xavier del Turisme -HTSI de la Facultad de Turismo y Dirección Hotelera Sant Ignasi

La Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi (HTSI) ha decidit ampliar el termini de recepció de candidatures per la 15a edició dels Premis Xavier del Turisme fins al 19 de setembre. Tot aquell que vulgui presentar la seva candidatura, ho podrà fer tenint en compte dues modalitats:

• Categoria professional: professionals i institucions, les aportacions de les quals al sector turístic es basin en la innovació, la qualitat, el servei i el desenvolupament de les persones.
  • Categoria acadèmica: persones i institucions, la implicació de les quals en la formació dels professionals del sector és clau per aconseguir l’excel·lència en un servei de qualitat, i per crear coneixement.

El jurat, presidit per Federico Mayor Zaragoza, exministre d’Educació i Ciència i expresident de la UNESCO, compta amb 14 personalitats de prestigi com Anna Maria Birulés, Isidre Faine, Josefina Castellví, Antonio Asensio i Javier Godó, entre altres. El jurat va ser constituït el passat 11 de maig i es reunirà el pròxim 20 de setembre per decidir els guardonats el lliurament dels quals de premis se celebrarà al desembre.

Des de l’any 2003, els Premis Xavier del Turisme, reconeixen la contribució de trajectòries que destaquen per la seva excel·lència, dedicació, innovació i aportació social en l’àmbit del turisme amb l’objectiu de contribuir a un turisme més responsable i sostenible amb l’entorn i les societats.

Pots presentar candidatures a través de la web www.htsi.url.edu/premisxavier

convocatoria-abierta-premis-xavier-15-edicio-htsi-nova