HTSI participarà en la 8ª Setmana de la Responsabilitat Social a Catalunya

14/11/2017

setmana-responsabilitat-social-turisme-alas-para-el-autismo-barcelonaEl pròxim 15 de novembre, en el marc de la   Setmana de la Responsabilitat Social a Catalunya que es celebrarà a Barcelona, participarà  la Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi (HTSI) amb la conferència “Ales per a l’Autisme: cultura per a tots sense barreres”. Intervindran Mónica Cerdan, directora de la Càtedra de Turisme Responsable i Hospitalitat de la Facultat i Irene Calvís, Responsable del Projecte Social de la Fundació Gran Teatre del Liceu de Barcelona. La participació  serà a les 12.30 hores dins la ponència general titulada “Aliances empresa i tercer sector” i en ella explicaran el projecte de la Facultat “Ales per a l’Autisme”.

“Ales per a l’Autisme” és un projecte integrat a la Càtedra de Turisme Responsable i Hospitalitat de la facultat HTSI de Barcelona, amb l’objectiu de millorar l’accessibilitat turística i cultural del col·lectiu de persones amb discapacitat intel·lectual en general i amb autisme especialment.  Amb la finalitat de facilitar l’accés a l’oci de les famílies amb nens amb Trastorn de l’Espectre Autista (TEA), el Liceu va obrir les seves portes per primera vegada a aquest col·lectiu l’any passat, sent també la primera vegada que permetia l’accés a un assaig d’una òpera infantil.

La 8ª Setmana de la Responsabilitat Social està organitzada per la Ingenería Social S.A.L i l’Associació +Responsable i té com a finalitat destacar la importància de la Responsabilitat Social en la gestió d’empreses, entitats i administracions públiques. La Setmana, que compta amb el suport de l’Ajuntament de Barcelona, la Diputació de Barcelona, la Generalitat de Catalunya i la Fundació Bancària “la Caixa”, tindrà lloc del 14 al 18 de novembre i es reflexionarà sobre la responsabilitat a través de conferències, espais de networking, jornades de portes obertes, tallers per a la ciutadania, accions de voluntariat i altres activitats.

Més informació i inscripcions: 8 ª Setmana de la Responsabilitat Social a Catalunya.

setmana-responsabilitat-social-catalunya-turisme-alas-para-el-autismo-barcelona