Agenda

Sessió informativa del Grau en Gestió Turística i Hotelera i del Bachelor en Innovació i Disseny d’Experiències.

20/01/2020HTSI

Els candidats interessats a realitzar el Grau en Gestió Turística i Hotelera o la doble titulació (GTH + ID.Exp) podran informar-se dels programes en una presentació que tindrà lloc a les 19h.

HTSI participa en un Workshop sobre màsters al campus de la Dublin Technological University, al costat d’altres universitats.

21/01/2020HTSI

Workshop de reflexió sobre els màsters en lideratge, innovació i hospitalitat per part dels responsables acadèmics d’HTSI, l’Hotel Management School Maastricht (Zuyd University) i la Dublin Technological University, que se celebra al campus de la universitat irlandesa.

HTSI, present en la III Edició de la jornada “L’economia circular com a eix innovador en el Turisme Responsable i sostenible”.

21/01/2020HTSI

Daniela Freund, investigadora i professora d’HTSI, moderarà i presentarà la III Edició de la Jornada organitzada per Centre Euro Àfrica “L’economia circular com a eix innovador en el Turisme Responsable i sostenible”, que es realitza en Caixaforum.

Prova d’admissió al Grau en Gestió Turística i Hotelera.

Els candidats interessats a estudiar el Grau en Gestió Turística i Hotelera d’HTSI podran realitzar la prova d’admissió (15.30h).

HTSI present en la Fira Unitour a Palma.

24/01/2020HTSI

HTSI participarà en la Fira Unitour d’Orientació Universitària per a estudiants de Batxillerat que se celebrarà a Palma.