Inici d’exàmens del primer semestre del Grau en Gestió Turística i Hotelera.

Els estudiants del Grau en Gestió Turística i Hotelera d’HTSI inicien la convocatòria ordinària d’exàmens del primer semestre.

Alumnes de Batxillerat visiten l’Hotel Monument de Barcelona de la mà d’HTSI.

Els estudiants de 2n de Batxillerat de l’escola Jesuïtes Sarrià-Sant Ignasi visitaran l’Hotel Monument de Barcelona, en el marc de les activitats d’orientació universitària que HTSI ofereix als col·legis.

Sessió Informativa sobre el Study Tour al Marroc.

11/12/2019HTSI

La Facultat de Ciències de la Salut Blanquerna acull la sessió informativa sobre el viatge social al Marroc, al qual poden apuntar-se estudiants de la Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi, la Facultat d’Educació i Treball Social Pere Tarrés, i la Facultat de Ciències de la Salut Blanquerna.

Presentació dels projectes finals dels estudiants del University Màster in Hotel Management.

Els estudiants del màster universitari presentaran els projectes finals de l’assignatura “Innovation and Strategic Management”, centrats en l’Hotel Sant Francesc de Palma.

HTSI organitza una visita al Museu Olímpic de Barcelona.

Els estudiants de l’assignatura de Filosofia Social de 1r del Grau en Turisme organitzen visita turística al Museu Olímpic de Barcelona per al col·lectiu de persones que atén Migrastudium.

Request information

If you want to request information you can fill this form. One of our advisors will contact you in order to solve your doubts and offer you all the information that you need.