Agenda

HTSI, present en la fira universitària que organitza el British School of Brussels a Bèlgica.

HTSI participarà en la Fira Universitària del British School of Brussels de Bèlgica per a promocionar el Grau en Gestió Turística i Hotelera i el nou Bachelor en Innovació i Disseny d’Experiències.

Taller sobre empatia i respecte a càrrec de Rob Giardina per a estudiants del University Màster in Hotel Management.

Rob Giardina, professor d’HTSI, realitzarà un taller sobre empatia i respecte per als estudiants del University Màster in Hotel Management.

HTSI participa en el programa radiofònic Plusvàlua Dons de Ràdio Estel.

24/10/2019HTSI

Daniela Freund, professora i investigadora d’HTSI, participarà en el Plograma “Plusvàlua Dons” de Ràdio Estel en el qual participarà també Susana Pérez, periodista i Doctora en comunicació digital.

Visita dels estudiants del Grau a l’Hotel Arts.

Els estudiants de 4t del Grau en Gestió Turística i Hotelera visiten l’Hotel Arts dins de les activitats de Culinary Arts.

Classe magistral de l’Alumni Kike Mas per als estudiants de turisme.

Els estudiants de 1r del Grau en Gestió Turística i Hotelera coneixeran l’experiència empresarial de com gestionar un restaurant del alumni Kike Mas, director del Restaurant Mastico de Barcelona.