HTSI participarà en la fira d’orientació UNITOUR de Vigo.

HTSI participarà en la fira d’orientació UNITOUR que se celebrarà a Vigo per donar a conèixer el Grau en Gestió Turística i Hotelera.

Alumnes de Batxillerat visiten l’Hotel Alexandra Barcelona de la mà d’HTSI.

Els estudiants de 2º de Batxillerat de l’escola Jesuïtes Sarrià-Sant Ignasi visitaran l’Hotel Alexandra Barcelona, en el marc de les activitats d’orientació universitària que HTSI ofereix als col·legis.

HTSI realitzarà un taller per als alumnes de Batxillerat de l’escola Sant Àngel de Gavà.

Jordi Ficapal, professor d’HTSI, impartirà el taller “La Responsabilitat Social Empresarial, una nova manera de fer negocis?” per als estudiants de 1º de Batxillerat de l’escola Sant Àngel de Gavà.

Prova d’admissió per al Grau en Gestió Turística i Hotelera.

Els candidats interessats a estudiar el Grau en Gestió Turística i Hotelera podran realitzar la prova d’admissió al programa per al curs 2018-2019.

HTSI, present en la Comissió de Qualitat i Títols Oficials de la Universitat Ramon Llull.

19/12/2018HTSI

Albert Fornells, vicedegà Acadèmic, assistirà a la reunió de la Comissió de Qualitat i Títols Oficials de la Universitat Ramon Llull.