HTSI celebra Sant Jordi amb la campanya Recicla Cultura.

23/04/2019

Durant la diada de Sant Jordi, la comunitat de HTSI podrà realitzar una compra solidària de llibres de lectura infantil i adulta, i roses, en l’hall de la Facultat. L’activitat forma part de la campanya Recicla Cultura de Servei Solidari i Fundació Arrels.

Visita de Johnson & Wales University a HTSI.

23/04/2019HTSI

Stephanie Pleasants, Study Abroad Advisor de Johnson & Wales University de Providence (els Estats Units), visitarà la Facultat de Turisme i mantindrà reunions amb responsables de la International Office  de HTSI per a concretar col·laboracions en l’intercanvi d’estudiants.

Xerrada sobre Recursos Humans per als estudiants de 4t del Grau en Turisme.

José Ruiz, Multi-Property Director of Human Resources en London EDITION i  W London, impartirà la conferència “Useful tips to achieve your dream job” (“Consells per a aconseguir el treball dels teus somnis”) als estudiants de 4° del Grau en Gestió Turística i Hotelera.

Exposició dels resultats dels viatges a Colòmbia, el Marroc i el Senegal de la URL.

24/04/2019HTSI

José Luis Irriberri sj, Counselor de HTSI, presentarà l’avaluació dels Study Tours a Colòmbia, el Marroc i el Senegal d’estudiants de la Universitat Ramon Llull.

Classe magistral de José Ángel Preciados, director general de Ilunion Hotels, per als alumnes dels Executive Masters.

José Ángel Preciados, director general de Ilunion Hotels, realitzarà una classe magistral sobre la cadena hotelera Ilunion Hotels per als estudiants dels Executive Masters.