HTSI participarà en la fira d’orientació Unitour que se celebrarà a Mallorca

HTSI participarà en la fira d’orientació Unitour a Mallorca per donar a conèixer el Grau en Gestió Turística i Hotelera d’ HTSI.

Cooking Class per als estudiants de 4° de grau d’ HTSI

Els estudiants de 4° de grau d’HTSI realitzaran un taller pràctic de cuina en La Patente, en el marc de l’assignatura “Gastronomy”.

HTSI, juntament amb el districte de Les Corts i IDAAP, col·labora en el taller nadalenc infantil per a nens amb Trastorns de l’Espectre Autista

25/11/2017HTSI

La Càtedra de Turisme Responsable i Hospitalitat d’ HTSI col·labora amb el districte de Les Corts i IDAAP en la realització d’un taller nadalenc per a nens amb TEA, que tindrà lloc al centre comercial Illa Diagonal.

HTSI present en la reunió del Consell Acadèmic de la Universitat Ramon Llull

23/11/2017HTSI

Ricard Santomà, degà d’ HTSI, assistirà a la reunió del Consell Acadèmic de la Universitat Ramon Llull.

HTSI, juntament amb el districte de Les Corts i IDAAP, realitzarà una formació per als monitors dels tallers nadalencs del centre comercial Illa Diagonal

23/11/2017HTSI

La Càtedra de Turisme Responsable i Hospitalitat d’ HTSI col·labora amb el districte de Les Corts i IDAAP en la realització d’una formació dirigida als monitors dels tallers nadalencs de l’Illa Digonal, en el marc del projecte de millora de vida de les persones amb discapacitat intel·lectual en el sector turístic i de l’oci.