Agenda

HTSI, present en la Fira d’Orientació Universitària de l’escola Maristes Sants – Les Corts.

HTSI assistirà a la Fira d’Orientació Universitària que organitza l’escola Maristes Sants – Les Corts per a explicar el Grau en Gestió Turística i Hotelera.

Sessió informativa del Grau en Gestió Turística i Hotelera d’HTSI.

Els candidats interessats a realitzar el Grau en Gestió Turística i Hotelera d’HTSI podran assistir a una nova sessió informativa.

HTSI participa en l’esdeveniment Hospitality Innovation Planet- Horeca Professional Expo.

19/02/2019HTSI

La professora i investigadora d’HTSI Daniela Freund participa com a ponent en la taula rodona “Women Leadership: abanderant el futur Horeca”, en el cim anual de la innovació per al sector Horeca HIP 2019.

Classe magistral de Laura Gámiz, Senior Market Manager d’Expedia, per als estudiants del Grau.

Els estudiants de 2n del Grau en Gestió Turística i Hotelera assistiran a la conferència “Canals de distribució”, en el marc de l’assignatura “Distribució Electrònica en Turisme i Hoteleria”, de la mà de la Alumni i Senior Market Manager d’Expedia Laura Gámiz.

Visites a empreses a Mallorca per a prospectar noves vies de col·laboració.

19/02/2019HTSI

Elisabet Sulé, directora de Relacions Executives de la Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi (URL), visitarà els hotels St. Regis Mardavall, Sheraton Mallorca Arabella i Castillo Son Vida de Mallorca per a prospectar noves vies de col·laboració.