Reunió per la constitució del Jurat dels XVII Premis Xavier del Turisme

17/07/2019HTSI

HTSI acollirà la reunió de constitució del Jurat de la XVII Edició dels Premis Xavier del Turisme.

Claustre de final de curs de professors i PAS d’HTSI

17/07/2019HTSI

Celebració de la reunió del Claustre de professorat i PAS d’HTSI amb motiu del tancament de l’any acadèmic.

HTSI assisteix a la Junta de Govern de la Universitat Ramon Llull.

18/07/2019HTSI

El degà de la Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi, Ricard Santomà, participarà en la Junta de Govern de la Universitat Ramon Llull.

HTSI, present en la reunió del Consell Acadèmic de la Universitat Ramon Llull.

18/07/2019HTSI

Ricard Santomà, degà d’HTSI, assistirà a la reunió del Consell Acadèmic de la Universitat Ramon Llull.