HTSI, present en la Fira Fapel University Day que se celebrarà a Lleida.

HTSI assistirà a la Fira Fapel University Day que tendra lloc a La Llotja – Palau de Congressos de Lleida per a donar a conèixer la nova doble titulació Grau en Gestió Turística i Hotelera + Bachelor en Innovació i Disseny d’Experiències.

Classe magistral de la mà de Actio-Consulting.

Josep Antonio Aguilar, soci-director de Actio-*Consulting, oferirà la xerrada “Opex: Operational Excellence” per als estudiants del University Màster Degree in Hotel Management.

Industry Vibes en Catering 21 de Març per a estudiants del Grau en Turisme.

Els estudiants de 1r i 2n del Grau en Gestió Turística i Hotelera, que s’hagin inscrit prèviament, visitaran Catering 21 de Març, en el marc de l’activitat Industry Vibes.

“Niche màrqueting: opportunities for entrepreneurs”, conferència per a estudiants del Grau en Turisme.

La fundadora i sòcia de The Boutique GSA Laura Rodríguez impartirà la classe magistral “Niche màrqueting: opportunities for entrepreneurs” per als alumnes de 3r del Grau en Gestió Turística i Hotelera.

HTSI col·labora amb la Marató de TV3.

27/11/2019HTSI

HTSI organitza una venda solidària de pastissos casolans en el vestíbul de l’edifici 2 del Campus Esade per a recaptar fons per a la Marató de TV3, que en aquesta edició se centra en les malalties minoritàries.

Request information

If you want to request information you can fill this form. One of our advisors will contact you in order to solve your doubts and offer you all the information that you need.