Agenda

Conferència “Diferències Culturals i Competències Interculturals” per als estudiants del Grau en Turisme.

La consultora en gestió cultural María Mateu impartirà la conferència “Diferències Culturals i Competències Interculturals” per als estudiants de 3r del Grau en Gestió Turística i Hotelera.

Claustre d’HTSI per a professorat i PAS.

25/09/2019HTSI

Reunió ordinària del Claustre de professors i PAS de la Facultat de Turisme.

HTSI participa en Ràdio Estel.

26/09/2019HTSI

HTSI participa en Ràdio Estel. La professora i investigadora d’HTSI, Daniela Freund, participa en el programa Plusvàlua, de Ràdio Estel, en el qual explicarà el Congrés WE Women Evolution, que tindrà lloc en ESADE Creapolis el 3 d’octubre.

HTSI forma a directius de SB Hotels en Hospitality.

Inici del Curs de Formació per a Directius de SB Hotels, que imparteix el IQS, i en la qual HTSI dóna la formació en Hospitality.