Històric d’esdeveniments

HTSI visita la Fundació Migra Studium.

16/09/2019HTSI

En el marc de l’activitat Aprenentatge Servei de l’assignatura Filosofia Social del Grau en Gestió Turística i Hotelera, HTSI visita Migra Studium, centre social que treballa amb les persones migrades.

Visita de John Dardis sj, membre del Consell General del Superior de la Companyia de Jesús, a HTSI.

16/09/2019HTSI

La Facultat de Turisme rebrà la visita de John Dardis sj, membre del Consell General del Superior de la Companyia de Jesús.

Visita de diverses universitats japoneses a HTSI.

13/09/2019HTSI

La Facultat de Turisme acull la visita d’una delegació de professors d’universitats japoneses (Nara Women’s University, Kwansei GakuinUniversity i Kio University) per a debatre sobre la saturació turística i conèixer diferents experiències de gestió pública sobre aquest fenomen.

Santa Clara University visita HTSI.

13/09/2019HTSI

Estudiants del MBA de la Universitat Jesuïta de Santa Clara de Silicon Valley visiten HTSI on assistiran a una conferència sobre el turisme a Barcelona.

HTSI signa un conveni de col·laboració amb TheHotelsNetwork.

09/09/2019HTSI

La Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi i l’empresa de software hoteler TheHotelsNetwork signen un conveni marc de col·laboració per a desenvolupar diferents projectes conjunts.