Històric d’esdeveniments

HTSI visita el Col·legi Alemany de Barcelona.

HTSI participa a la Fira d’Orientació Universitària que organitza la Deutsche Schule Barcelona d’Esplugues del Llobregat. A més, realitzarà una xerrada informativa sobre el Grau en Gestió Turística i Hotelera i la doble titulació Grau en Gestió Turística i Hotelera + Bachelor en Innovació i Disseny d’Experiències.

Se celebra la primera trobada TourismTalks, organitzat per HTSI i eMascaró.

16/01/2020HTSI

Pangea The Travel Store acull la primera xerrada TourismTalks: “Tendències i Reptes del Revenue Management i Màrqueting Digital en Turisme”. Es tracta del primer de les nou trobades que tindran lloc mensualment organitzats conjuntament per HTSI i eMascaró.

HTSI realitzarà una xerrada sobre l’oferta de graus a l’escola Salesians de Sarrià.

HTSI realitzarà una xerrada a l’escola Salesians de Sarrià per a donar a conèixer el Grau en Gestió Turística i Hotelera i la doble titulació Grau en Gestió Turística i Hotelera + Bachelor en Innovació i Disseny d’Experiències.

Industry Vibes al CCIB per a estudiants del Grau en Turisme.

Els estudiants de 1r i 2n del Grau en Gestió Turística i Hotelera, que s’hagin inscrit prèviament, visitaran el Centre de Convencions Internacional de Barcelona (CCIB), en el marc de l’activitat Industry Vibes.

HTSI imparteix formació a professionals turístics de l’Índia.

19/12/2019HTSI

Treballadors de Facultats de Turisme de diverses universitats de l’Índia i del Ministeri de Turisme del país asiàtic rebran el curs “Managing Development Program”, a càrrec de HTSI.