Històric d’esdeveniments

Sessió de Design Thinking, de la mà de LAB Service & Experience Design.

Els alumnes de 4t del Grau en Gestió Turística i Hotelera assistiran a una sessió de Design Thinking com a eina per a la creació d’una experiència culinària, impartida pel fundador i director creatiu en Lab Service & Experience Design, Teun Dekker.

Hospitality Managers Fòrum per als estudiants del Executive Màster en Direcció d’Empreses Hoteleres.

Els estudiants de l’Executive Màster en Direcció d’Empreses Hoteleres realitzaran una visita a l’hotel Crowne Plaza Barcelona, acompanyats per Enrique Escofet, director de l’hotel, per a conèixer el funcionament de l’establiment de la mà del seu equip directiu i ampliar la seva xarxa de networking.

“L’accessibilitat en entitats culturals”, de la mà del Caixaforum.

Cristina Smandia, Head of Public Programmes and Communication en Caixaforum, impartirà la conferència “L’accessibilitat en entitats culturals”, per als estudiants de 4t del Grau en Turisme, en el marc de l’assignatura Turisme Responsable.

Jornada de Donació de Sang en HTSI.

07/11/2019HTSI

El Campus ESADE Pedralbes acollirà una nova Jornada de Donació de Sang, en la qual participen personal i estudiants d’HTSI i ESADE. La unitat mòbil del Banc de Sang s’instal·larà en la “Peixera-Estudi” entre les 10 i les 15h.

HTSI participarà en la fira d’orientació UNITOUR de Bilbao.

HTSI participarà en la fira d’orientació UNITOUR que se celebrarà a Bilbao per a donar a conèixer el Grau en Gestió Turística i Hotelera.