HTSI incorpora la Thomas More University com a nou partner acadèmic

14/07/2020

thomas-more-universityLa Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi i la Thomas More University of Applied Sciences (Mechelen, Bèlgica) han signat un conveni de col·laboració que permetrà l’intercanvi d’estudiants, professors i staff amb la universitat belga.

D’aquesta manera, HTSI continua amb l’expansió internacional de la institució, amplia la seva llista de partners acadèmics i incideix en la internacionalització dels seus estudiants, per a contribuir al desenvolupament de les seves competències acadèmiques en contextos culturals diversos.

Amb la signatura d’aquest acord de col·laboració, la Facultat catalana continua completant la xarxa de partners acadèmics, formada per 25 universitats, entre els quals destaca també  School of Hotel and Tourism Management, The Hong Kong Polytechnic University (Hong Kong), Taylor’s University (Malaysia), Johnson & Wales University (USA), University of San Francisco (USA) i Oxford School of Hospitality Management -Oxford Brookes University (UK), entre d’altres.

Thomas More University és la universitat més gran de ciències aplicades a Flandes, ofereix més de 30 programes de llicenciatura i postgrau i programes d’intercanvi en anglès per a estudiants d’universitats associades.

Els estudiants que realitzen un període acadèmic a l’estranger compten en tot moment amb l’assessorament i suport tant de la Facultat de Turisme i Direcció  Hotelera Sant Ignasi com de la seva universitat de destí en l’elecció de les assignatures a cursar, documentació, visats, o allotjament.

Els intercanvis universitaris són altament recomanables per a la formació dels estudiants per a conèixer altres mètodes d’ensenyament universitari, reforçar idiomes estrangers, aprendre a ser més flexible i a adaptar-se a situacions noves, entendre altres cultures, etc.