Agenda

Kim Page, fundadora de “The Right Kind of Loud”, realitzarà una ponència a HTSI via Webex.

Els estudiants de 4t del Grau assistiran a la conferència online “Delivering & Fini Tuning an Oral Pitch”, a càrrec de Kim Page, experta en Comunicació i fundadora “The Right Kind of Loud”. La conferència s’emmarca en l’assignatura “Business Strategies & CSR i Innovation & Entrepreneurship”.

Conferència online “Blockchain and Tourism: an Innovative Ecosystem” per als estudiants del Grau en Turisme.

Montse Guardia, General Manager Alastria Blockchain System, oferirà la videoconferència online “Blockchain and Tourism: an Innovative Ecosystem” per als estudiants de 4t del Grau en Turisme.

Sessió informativa online per a Grau.*abril 20

Sessió informativa virtual sobre el Grau en Gestió Turística i Hotelera i la doble titulació amb el Bachelor en Innovació i Disseny d’Experiències, a través de la plataforma Webex.