#Tornaremaviatjar, nova campanya de la Facultat de Turisme HTSI

16/03/2021

tornaremaviatjar

Just un any després de l’inici de la pandèmia causada per la COVID-19, des de la Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi (URL) volem fer valdre el viatge com a origen i essència de la nostra activitat. Per a això, iniciem la campanya #Volveremosaviajar, en la qual, durant 5 mesos, compartirem continguts entorn del viatge i “proposarem accions perquè, entre tots, tornem a somiar en viatjar”.

Ja fa un any que el món es va paralitzar. Un any que ha canviat la vida del conjunt de la societat: “Des d’HTSI creiem que ara és el moment de reivindicar el nostre origen: el viatge. El món tornarà a girar, tornarem a viatjar i estarem preparats per a reiniciar el turisme. Perquè també ens toca a nosaltres dissenyar el futur del turisme”.

La primera acció d’aquesta campanya consisteix a omplir les xarxes socials amb fotos dels viatges de les nostres vides per a reivindicar que tornarem a viatjar i que, mentre no puguem fer-ho, viatjarem a través de les imatges i dels records.

Així que et demanem que comparteixis en xarxes socials una foto del viatge de la teva vida:

• Segueix els perfils en xarxes socials d’HTSI.
  • Comparteix una foto del viatge de la teva vida i etiqueta’ns.
  • Afegeix el text que vulguis i els hashtags #volveremosaviajar i #htsiexperience.