Videoconferència de l’experta en comunicació Kim A. Page per als estudiants d’HTSI

20/03/2020

the-right-kind-of-loudL’experta en comunicació Kim A. Page ha explicat el seu mètode “The right kind of loud”  mitjançant videoconferència als alumnes de 4t del Grau en Turisme, a causa de la suspensió de classes lectives presencials a HTSI a causa de la pandèmia del Coronavirus.

La professional ha explicat el seu mètode basat en una comunicació més efectiva, i els ha ofert les claus per al pitch que els estudiants realitzaran en la fira de presentacions de FiturNext 21 el pròxim 15 d’abril. Es tracta d’un projecte que s’emmarca en les assignatures “Innovation and Entrepreneurship” i “Business Strategies and CSR”.

El pitch té com a objectiu convèncer a possibles inversors d’una idea de negoci, en poc temps, generalment tres minuts o menys, i amb el propòsit de generar finançament.

Mitjançant la seva intervenció, Page ha revelat com fer-se sentir en el sorollós món d’avui. A través d’estratègies de comunicació més que provades per la professional, el seu missatge pot aplicar-se tant en escenaris, com en reunions, sales de juntes, entrevistes o com a arguments de venda.

D’aquesta manera l’experta en comunicació ajudarà els estudiants a transmetre el seu missatge utilitzant la veu i el llenguatge corporal, influenciant a les persones amb una escolta activa i realitzant presentacions inoblidables.

Kim A. Page, oradora i autoritat en comunicació interpersonal reconeguda internacionalment, ha treballat amb líders i executius de la Comissió Europea, la NASA, Greenpeace, Volkswagen, Abbott i altres organitzacions importants.